Gå til innhold

Oktober: Er det noen her som ikke har hatt dåp til OktoberBarna sine enda?


Blomsterenglene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vi har ikke hatt dåp enda, men det er fordi søstra mi skal ha nå en av de nærmeste dagen. Og av den grunn har vi altså bestemt oss for å ikke legge dåpen midt oppi fødseltiden hennes..Søstra mi skal være fadder, så vil jo gjerne ha henne tilstede.. Aileen skal døpes 22. April :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp 25. Mars. Har vært litt treige vi og, men det gjør ikkeno =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i england og har lyst til aa dope han i norge - saa vi har ikke barnedaap foer sondag 8 juli; naar vi er hjemme paa ferie. Han blir nok den eldste babyen der! Men jeg var paa barnedaap til en venn i england med baby paa 1 aar - saa det er jo bare hyggelig, men daapkjolen som jeg hadde passer nok ikke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har heller ikke hatt dåp.. Samboarn jobba på anlegg, å e borte leeeenge i slengen, så eg trur ikkje det blir dåp før i mai :) Men det gjør ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fått ut fingeren, hele slekten bor i en annen by.

Bøllen min er så svær nå, så han kommer vel til å sprenge en evt dåpskjole:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp 4. april. Må ta det i en ferie for å få samlet slekten som bor spredd over hele landet. Blir koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi skal ikke ha dåp eller navnefest. Når jeg leser hvor mye styr det blir med dette blir jeg mer og mer fornøyd med at vi valgte å la være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...