Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er så lei av at alle kommenterer hvor liten magen min er.De driver rett og slett og sammenligner meg med andre gravide. Jeg blir så frustrert av det. Magen min er da ikke så liten. Jeg ligger jo på 32 cm i uke 33 på fundus/symfyse målet. Jeg er da ikke så liten:(
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 ja da er jo ikke min stakkars mage så liten da:)
Mai-mamma! Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Prøv og ikke bry deg om det. Alle er jo forskjellige. Folk er sikkert bare missunnelige. Jeg opplever også at folk hele tiden sammenligner meg med seg selv eller andre de kjenner, og det er irriterende. Når man er gravid blir man plutselig allemannseie. Du er akkurat passe så ikke tenk å det. Ikke hør på hva andre sier og nyt heller den lille som vokser inne i magen din
1976 kreps Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Bare vær glad for at magen din ikke er kjempestor.Magen min er gigantisk,fikk spørsmål av mange til jul om det var like før jeg skulle føde,men har ikke født enda.så kom kommentaren,da må du ha tvillinger da?Men nei her er det bare en.Det er utrolig tungt å bære alt på utsiden,skulle ønske min var mindre=)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 alle tror jeg har så lenge igjen. De får seg bestandig en overaskelse når jeg sier at jeg har 48 dager igjen:) magen min er liten. Men det er jeg glad for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå