Gå til innhold

Oktober: Hva går dagene deres til med?

Anbefalte innlegg

jeg er jo i ulønnet permisjon, pga jeg ikke ville ha snuppa så tidlig i b,hagen og ikke jobbe turnus...

er dagmamma 2x i uken, jobber litt ekstra vakter på heimen (ca.80.t i uka) og vasker litt hytter iblant...

så dagene flyr... ;o)

ellers prøver jeg å få gjort hus sysler og kose meg med snuppa...

leke ute er jo stoor stas! ,o)

Fortsetter under...

Jeg jobber 60% Da er han hos dagmamma. akebrett..

Når vi er hjemme så leker vi, koser,leker ute, kjører akebrett, triller barnevogn, shopper.. Pluss myyye mere!! Det er også åpen barnehage som vi benytter oss av når jeg har fri.

også er det husvask når gullet sover..

Her går dagene unna i full fart. Ikke så rart kanskje når både jeg og min kjære jobber fullt. Jeg jobber 8-16 mens han har skiftarbeid så dagene til vesla blir ganske varierte. De timene der både jeg og han er på jobb har min mamma vesla for vi har ikke barnehageplass til henne. Hun storkoser seg sammen med bestemor, de triller, besøker andre barn, ser på kuene og kanina til bestemor og koser seg masse.

Når jeg er ferdig på jobb kl 16 henter jeg vesla de dagene min kjære jobber sent og vi spiser da som regel middag hos mamma. Vi er hjemme ca 18, da koser vi oss før det er leggetid 1930. Når pappaen har tidligvakt henter han vesla hos bestemor og de to koser seg med trilling, leking og er ute når været tillater det.

Ganske hektiske dager og litt av en kabal som må gå opp, men vi trives med det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...