Gå til innhold

kanskje kanskje ikke......

Anbefalte innlegg

har ho nevnt tidligere at det kan hende fødselen min igangssettes ca 2 uker før termin, nå har jeg fått time på f.stad sykehus for vurdering . ska dit neste tirsdag, er kjempe spent!!!!! da får vi målt ungen for å sjekke vekta og sånt, er alt bra så vil jeg få en time til igangssetting av fødselen.

dette fordi at jeg har så innmari vondt i bekkenet mitt, at jeg ikke greier å fungere daglig, har en datter på 7 år og en sønn på 3, han er hjemme med meg. får lissom dårlig sammvittighet for å ikke kunne ta han med ut på " lufte " turer.....så, håper alt står til bra med bebis i maven slik at vi blir ferdig med dette......er i min 35. uke imorn, så sku fødselen igangssettes så vil jeg mest sannsynlig få time om 3 uker.

deilig å kunne dele dette med dere, gråter hver dag pga smertene jeg har....

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8521901-kanskje-kanskje-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så heldig du er=) jeg skal på undersjøkelse og samtale på fr.stad sykehus i morgen. Jeg kommer til og prøve å grine meg til å bli satt i gang. jeg er helt utmatta, ikke sovet eller hvilt på en god stund... takler ikke dette mer. er kjempe deppa! Noen råd å gi meg for at de skal gjøre som jeg ønsker?

er nå i uke 37+1

Huff da, du er jo i din 38. uke.....jeg er jo bare i min 35. uke, men jeg vil jo ikke at de ska sette meg i gang før i uke 38 da.

bare prøv og gråt og si at du ikke orker mer, og at du ikke fungerer hjemme...har du barn så kan du legge skylda på dem, at du ikke klarer den mamma rollen sånn som du har det nå, Dessuten så er bebin din klar til å bli født nå, h*n er hjo ikke prematur, du har under 3 uker igjen, så bare kjøtr på og si at du sover nesten ikke og sånt.....finn på masse rart.

Lykke til i dag da!

Hold meg oppdatert om åssen det går da!

klem

Jeg har ingen barn da ,men jeg fungerer nesten ikke nå pga av bekkenet og sover max 3-4 timer om natta... er bare 33+5 nå ,lurer på hvordan det blir fremover?! vil at det skal gå naturlig jeg ,men går det sånn her hoff, da blir jeg å bli deprimert!!!!

Jeg trur jeg sliter litt på sambo allerede:(...

Lykke til begge to uansett, ikke noe artig å ikke fungere spess når man har barn da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...