Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 klarer dere å kjenne livmorstappen med fingrene?? jeg har prøvd å kjenne etter men det virker som hele livmorsåpningen har snudd seg bakover så jeg klarer ikke å kjenne den. hvordan gjør dere det hvis det er jeg som gjør det feil,har lyst å kjenne om tappen er moden eller ikke og om det er åpning
1976 kreps Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg tror den sitter veldig høyt oppe på noen,jeg har kjent etter selv og hadde ca 1 cm.åpning d.v.si en finger.den lå helt inntil "veggen" ca 5 cm .Er litt redd for å kjennefor mye men jeg fant den nesten med en gang.
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 er sluttet å kjenne etter jeg.. er redd for å tilfør bakterier og for at jeg skal kjenne at jeg har åpning å bare å gå å vente på fødsel.. kan jo gå lenge me 1 cm åpning.. så har valgt å la vær å kjenne etter..
shayan_jente_04.04. Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 jeg rekker rett og slett ikke ned.....får inn bare fingertuppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå