Gå til innhold

Noen gode tips om hvordan fortelle ........

Anbefalte innlegg

kommende besteforeldre den store nyheten på ? Vi har planer om å fortelle det til helgen nå.. svigermor har bursdag, så det blir selskap på søndag.. og kommende oldeforeldre vil også være her da...dette er første barnebarn /oldebarn på begge sider dette å det er etterlengtet..: )

Har lyst å gjøre noe stas... noen kreative tips ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8521730-noen-gode-tips-om-hvordan-fortelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde følgende på min mammas bursdag. Pakket inn en bamse med et skilt rundt halsen på bamsen: Hei Bestemor. kan du passe på bamsen min til jeg kommer i oktober.

På kortet stor det: De beste gavene er de man lager selv: Gratulerer med dagen:)

Nå får jeg stadig sms om at hun koser og passer på bamsen..

Svigermor har bursdag og 3 uker så jeg tenkte jeg skulle gjøre det samme med henne.. Da blir det stort sleskap, så da kommer det ut til hele svigerfamilien. Det er egentlig 1 uke for tidlig, men det får gå.. Foreløpig er det kun mamma som vet om det..

Lykke til:)

Ja jeg synes også det er litt tidlig å si det, men grunnen er at vi skal på weekentur til Køben med venner å de vil jo da få vite det siden jeg ikke drikker ( sier vanligvis aldri nei til en kald plis og fest på tur jeg : ) ) hehe

Så da synes jeg familen skal få vite det først.. for ryktene sprer seg nok fort vil jeg tro. Har også ventet på dette selv i over 2 år nå.., så jeg gleder meg som en liten unge selv... mor mi kommer til å svim av : ) har nedtelling for fullt jeg nå.

Lykke til til deg også : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...