Gå til innhold

Hei, fortsettelse på mitt UVI innlegg fra i går...

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det er uvi denne gang nei. Har fremdeles ikke tatt noen stix, men det sved ikke når jeg var på wc i dag.. Men jeg får vondt i magen etterpå.. Som noen klemmer hardt på blære/livmor.. Er sikkert bare smerter jeg ønsker å kjenne siden jeg er så babysyk, men smertene er likevel skikkelige, og er veldig vonde en liten stund...

Hmm.. Har uansett bestemt meg for å kjøpe en test når lønningen kommer på konto..

Fortsetter under...

Hei..Har ikke fulgt med så veldig på det andre innlegget...*skammerseg* Siden jeg ikke kan noe om UVI, og vil da ikke si noe...hihi...

Men kan jeg spørre når IKM er ?? Når du skal ha mensen?? Burde kanskje skjønne ganske rundt hjørnet..hihi... Men dette er jo spennende..=o)...

Skal snart ha mensen og er hard helt nederst og gjør litt vondt når jeg klemmer...Menmen...

Håper det endelig har satt seg en liten en da...=o)

Venter egentlig ikke mensen før om lenge, og skulle egentlig hatt eggløsning i går, så det var kanskje det som gjorde så vondt? Men har hatt smerter rundt eggløsningen før, og de var som små mensensmerter, ikke sånn som i går...

Kan hende, man vet jo ikke alltid...

hadde selv eggløsning rundt 17-19 feb, hadde masse sånn slim/utflod (sorry) med minemale smerter, kjente det stakk litt i siden, ikke noe mer så tenkte ikke noe mer over det..ca 1 1/2 uke etter får jeg sinnsyke mage smerter, foran og på siden, trodde tanta var på vei, hadde det sånn i 2-3 dager, så ferdig..Fikk også da økt utflod/slim (igjen sorry)..Dette er jeg nå sikker på at det var eggløsning..Så nå venter jeg tanta i helga eller i løpet av neste uke...

Så det kan jo hende da at det var EL (eggløsning) hos deg...

spennende å se...=o)

Ja jeg aner ikke.. Men er bare å vente å se.. Men blir nok ikke gravid med det første..For jeg ønsker ikke et barn som blir født sent på året.. (skjønn meg riktig, kommer det så kommer det, men om jeg skulle få bestemme så er våren et fint tidspunkt.)

Skal teste til neste helg tenkte jeg.. Om ikke tanta kommer da.. For jeg skal i bursdag på lørdagen. hehe

Åå, live testing da eller?..hehe...

Sånt synes vi er morsomt...hihi...

Ja, nei samme for meg når på året mitt kommer...har jo en sønn som har bursdag i oktober...Men har jo litt lyst på et vår barn også da...

Har lyst på 3-4 barn, så nå er et "unna gjort" og håper på en til nå..hehe...Sambo er ikke av samme oppfatning..dessverre...=o(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...