Gå til innhold

huff..


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

vet ikke om det er noen sammenheng, men..

har gått over fra nan ha1 til vanlig nan1, og alt var vel som vanlig, Ask sov fra 21.30 til 3.30, fikk mat og sov igjen kl 4:30... til rundt 7.. og da jeg skulle ta han opp, brakk han seg.. over hele meg og seg selv, stakkaren.. skiftet på han, og så sov han helt til kl 9.. fikk mat igjen nå, rapa... men omtrent hver 10. minutt kommer det litt gulp :/ så DET synes jeg er litt urovekkende...

 

på den andre siden ser det ikke ut som om det plager han.. han smiler og skravler og har ikke feber...

 

men så har han heller ikke bæsjet i dag tidlig som han pleier å gjøre... er det litt lite plass i magen tro? hmm...

 

vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget... :o måtte bare få det ut, heh... hvis det er det samme etter neste måltid ringer jeg nok til hs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier han å bæsje hver dag? Kan jo være at det er lite plass i magen... vet ikke. Kan jo også være at det er uvant med ny mme. Kanskje det bare tar litt tid før magen venner seg til det.

 

Hvorfor skiftet du? Vi spiser fortsatt ha1.

 

Ring hs så får du sikkert et skikkelig svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde ha1 fordi vi ikke visste bedre ;) men det er jo ingen allergiker i familien eller andre ting som skulle tilsi at han måtte ha ha1.. dessuten koster jo vanlig nan under halvparten.. hrm.. men som sagt.. skal prøve ett måltid til.. hvis det skjer det samme, ringer jeg hs.. og hvis dem ikke vet hva det er bytter jeg tilbake til ha1, se om det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde nan ha1 først, så skulle jeg prøve å bytte for å liksom spare litt penger, men snuppa her fikk mye mer vondt i magen av vanlig nan, så vi er tilbake til nan ha 1 og det går bra nå.. men hun gulper en del.. At de gulper betyr at de før i seg litt mer enn de trenger/orker sa hs til meg, for jeg var oxo bekymra, for det ser ut som det kommer såååå mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på apoteket, kjøpt ha1 og gitt det til lillegutt... nå ligger han og sover... får se hvordan det går når han våkner.. kryss fingerne at alt er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...