Marianne_K Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Liker Jacob best men siden det er så populært prøver jeg å venne meg til det mindre populære Roald.. Jacob var min oldefar, mens både jeg og min kjære har en bestefar Roald. Hadde vært stas å brukt det navnet da!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Heller Jacob enn Roald. Synes ikke Roald er noe fint,jeg. Jacob er det både snert i, og det er tøft.. Men det var jo min mening da:)
TrineK83 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jocob ville jeg tatt, uten tvil. -Men det er jo dere som bestemmer da! Så ikke tenk så mye på hva andre sier (selv om det er greit med litt tips og råd så klart!) :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jacob er nydelig!!! Virkelig vakkert navn! Roald, derimot..... Fysjom! Alldeles ikke fint i det hele tatt!!! (for ikke å si direkte stygt!)
Vipsenmamma Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Roald er mye flottere enn Jacob. En Jacob blir bare puslingen i forhold til en Roald. :-)
Kass Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Liker både Roald og Jacob jeg! Skrevet ser Roald ganske tungt ut, men med en gang det uttales og tenker på en liten gutt blir det bare bedre og bedre! Ta Roald du!
Marianne_K Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2007 Utrolig artig å høre andres meninger om navn jeg har gått å tenkt på så lenge:) Nå skal det sies at jeg enda ikke er blitt gravid, så vi har jo laang tid å velge navn på, noe som er bra ettersom jeg har lyst å gi ungen (om det blir en gutt da) et navn jeg ikke klarer å se for meg på en unge:)
Vannmann35 Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Liker ikke navnet Roald! Nesten som Ronald - som er veldig harry i mine ører. Synes også navnet er hardt og faktisk litt vanskelig å si - i alle fall for en sørlending, for mange lyder bak i halsen... Jacob derimot er vakkert!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Roald mye bedre enn det utslitte og noe klissete Jacob. Særlig hvis det må være Jacob med c, da blir det enda mer sukkersøtt. Roald er staut det.
Morango 29.05.2007 Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skrev min kommentar til Roald i en tråd her for noen dager siden. Se etter der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå