Gå til innhold

så lite liv her inne da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei - selv har jeg hatt mer enn nok med kvalme og full jobb de siste par ukene, og kom meg endelig til legen i går og fikk sykemleding 60%. Men merkelig nok er jeg i fin-fin form i dag - og føler jeg kan klare det meste på jobb. Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet, men vet jo at jeg kan være bra en dag og så elendig den neste. Vel - har til og med energi til ikke bare å lese innleggene her inne men også skrive litt selv :-)

Heisann.

Jeg er også sykemeldt ut uken.. fått kink i ryggen... : (

Ligger strekk ut på sofaen å ser drit på tv...nå begynner god morgen norge å de skulle pusse opp barnerom for en billig penge i dag.. kan jo være kjekt å se om det er noen tips til oss : )

god bedring til deg : )

Annonse

hehhe,skjønte det...men litt greit å vite at man ikke er aleine i kvalmsuppa...er du sykemeldt lenge da geddy? her går det tålelig greit nå som jeg har tatt det med ro,så er så innmari usikker på hva jeg ska si på fredagen,når jeg enten får ny sykemelding,eller sier jeg har lyst å gå på jobb igjen..innmari kjipern om d kommer tilbake nå som jeg hvertfall har LITT kontroll på d..mens amtidig innmari kjedeli å være hjemme og..

Jeg er sykemeldt ut uken, men jeg håper jeg kan gå på jobb på mandag. Jeg tror jeg har funnet løsningen for å unngå den verste kvalmen: Tvinge ned så mye frokost som mulig- med en gang du står opp. De dagene jeg har klart det har det gått fint. Så jeg gjør det hver dag nå..

Men nå står jeg opp halv ni. det blir vel anderledes når jeg skal opp kl 0600..

Hvordan er formen din- er den bedre eller værre enn da du ble sykemeldt.

den er jo litt bedre,heldigvis,men tror det er en bivirkning av at jeg holder meg mye i ro da,så sånn sett veit jeg ikke åssen d blir om jeg nå starter på igjen på mandagen..hmm..

ska til legen igjen på fredagen,så får høre hva han mener er best...vil liksom ikke komme tilbake for så å måtte backe ut igjen etter en dag eller to heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...