Gå til innhold

Urinprøve.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til jordmor i dag og tok urinprøve i morgest. Vansligvis er den jo helt klar, men i dag var den "grumsete" og neders i klasset har det liksom lagt seg en hvit hinne..... hmm... Blir jo litt bekymret. Har det siste døgnet hatt veldig vondt. Vonde stikkinger nedentil.... Klarer knapt å gå når de står på som værst... Vel,vel. Skriver dette i håp om at noen har opplevd noe lignende og kanskje kan si meg hva dette skyldes... Er veldig ofte på do, så har også tenkt på urinveisinfeksjon, men det er ikke vondt å late vannet, så det stemmer liksom ikke det heller.... Vel,vel. Uansett bra at jeg har time til jordmor i dag da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det kan være, men hold oss oppdatert!

Skrevet

Da har jeg vært til jordmor. Selv om prøven så tilsynelatende "grumsete" ut var den fin. Hun sendte den i tillegg inn til laben på legekontoret hvor de sjekker at det ikke er urinveisinfeksjon. Har foreløpig ikke fått noe svar på den. "grumset" kan skyldes litt utflod som ikke er så unormalt for oss gravide. Stikningene og smertene i underlivet skyldes nok at det er nerver som kommer i klem når barnet presser på. Iom at jeg er 2.gangsfødende er det jo også naturlig at musklaturen der nede ikke er så stram som første gangen. Så jeg føler meg veldig beroliget. Selv om jeg fortsatt har smerter vet jeg ihvertfall at det ikke er noe galt og at alt er helt naturlig ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...