Gå til innhold

Kjempekjempekjempekjempe svak SKYGGE strek....Er det noe å henge seg opp i??

Anbefalte innlegg

Testet i dag....5 dager etter ikm...men går på cerazette og da kan jo mensen bli borte også....Det går nesten ikke an å sen den, men følte at jeg ser den i bånn liksom, akkurat som det skal til å begynne en liten strek (tetset med QR) og resten følte jeg at jeg kunne se en svak svak skygge strek, ikke en strek en gang bare en skygge, samboeren min så INGENTIG....Ser jeg syner tro???

Noen som har opplevd dette?? Vær så snill å hjelpe meg....:o

Fortsetter under...

Ville "slått meg til ro" med at jeg så syner og tatt en test til om 2-3 dager om ikke mensen kom.

Lykke til:)

NB: Tar du test hos legen, slipper du å bekymre deg om skygger, og det er gratis;)

Jeg hade skygge streker flere dager før IKM men falt i ro da CB digital viste gravid. Hos meg ble tester positive først to timer etter at jeg hadde tatt de.

jeg pleier å si at en strek er en strek :)

Har värt borti det ja.

Etter mange års pröving,så lärte jeg meg fort å overse skyggestreker.

Ta en test igjen om et par dager. Du har jo ikke fått mensen så da ser det jo lovendes ut ;)

Men er det en strek så er det en strek.Da er du gravid. Men en skyggestrek kan man dessverre få frem på mange tester.

Takk for svar dere:-) Jeg slår meg totalt til ro med at det var kun en halvveis usynlig skyggestrek som også muligens ble dannet av mitt hode......

Jeg tittet på den om igjen istad og jeg kunne ikke se stort, så da regner jeg med at det ikke er noe der....

Tester igjen om noen dager:-) Takk for hjelpen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...