Gå til innhold

Til alle dere som sliter med gulpeunge...

Anbefalte innlegg

Jeg har ei som har gulpet kjempemasse, og har slitt med søvn fordi hun gulper så mye når hun ligger på ryggen.

Jeg har tatt henne med til akkupunktør to ganger nå, og jeg syns det har bedret seg masse. Hun får fire små nålestikk (ett i hver finger u/ tommel) og det hele er over på 20 sek. I natt har hun sovet fra 18.15 til 07.20. Helt himmelsk. Bare gulpet litt. Og i dag har hun spist frokost, og nå ligger hun og sover på ryggen, og ingen gulp hittil. Bruker gjerne å fylle en stor gulpeklut for hvert måltid...

Anbefaler dere på det sterkeste å prøve akkupunktur. Den hjelper til å modne fordøyelsessystemet og lukkemuskelen. Hjelper også mot mageknip.

Jeg har vært på Kilen medisinske senter i Tønsberg. Der er de kjempekoselige.

Fortsetter under...

Takker for flott tips. Hu lille her gulper helt jævelig for å si det rett ut. Vært på utredningpå ullevål, ikke fått svar.Snakket med de i går og svaret sendes fastlegen og jeg skulle ringe ditt om 2 dager....

Helt klart verdt ett forsøk

Vil bare dytte denne litt opp, for dette har funket kjempe bra for oss. Nå gulper hun bare litt 8sånn som alle bebiser gjør) Hun har nå sovet hele 3 netter på rad, uten at jeg har fått hele senga full av gulp. Anbefales et forsøk.

Jepp. Sånn hadde vi det også. Var ikke vits i å ta på rein genser om morgenen, for når hun hadde spist, var jeg helt nedgulpet. Hadde konstant en liten dam nedi bh'n mellom puppene. Det bare rant ut av henne igjen liksom. Men nå holder hun på maten. Er så utrolig deilig å kunne bruke de samme klærne en hel dag uten å være kliss våt av gulp...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...