Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Noen flere enn meg som går med ett lite barn i magen? Gutten min veier bare2300gram og jeg er 37 uker på vei. Noen som vet om fødselen kan bli satt igang pga dette?
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 hvorfor skal den bli satt igang når ungen er liten? det er vel heller med store barn de setter igang?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Kanskje hvis den får for lite næring?? Og må ut for å få mer mat...?
Ma-i Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Om ungen er liten pga av dårlig tilvekst, dårlig blodgjennomstrømming eller morkakesvikt eller svangerskapsforgiftning, kan man bli satt igang ja. Ellers er 2300gram i uke 37 en helt normal baby i store deler av verden. Nå er ikke alle babyer i norge over 3-3,5 kilo heller. Har mye å si på din størrelse og fødseløsvekt til både mor og far. Det er 3 uker igjen til termin, og da kan du godt rekke å få en baby på 3 kilo eller mer... er litt individuelt hvor mye de vokser siste tiden også. Om alt ellers er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå