Gå til innhold

Får jeg ks, tror dere?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg ks, av bl.a. følgende årsaker:

- Forrige fødsel var helt grusom, varte i langt over et døgn, barnet var stresset og manglet oksygen. Barnet som var meget stort, måtte ligge på nyfødtintensiven en uke etterpå. Jeg revet sinnsykt og åtte sys mange titalls sting. Tok flere år før jeg var "meg selv" igjen der nede. Blir helt kvam ved tanken på vaginal fødsel.

- Mitt nåværende svangerskap har "trigget" en alvorlig kronisk sykdom. Jeg kan ikke medisineres under svangerskapet og må leve med frykten for at sykdommen skal utvikle seg videre. Ingenting i veien for ks selv om jeg har denne sykdommen, men i selg selv er det kanskje ingen årsak til at jeg skal få innvilget ks.

- Min mor er dødssyk og vil antakelig komme til å dø før barnet kommer til verden.

Jeg orker ikke tanken på vaginal fødsel. Tror dere jeg får innvilget planlagt ks selv om mine "medisinske" grunner kanskje ikke er gode nok?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8520696-f%C3%A5r-jeg-ks-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Stakkars deg! Vet hvordan du har hatt det... Ja, jeg er helt sikker på at du får KS. Men du må sikkert som alle andre inn til samtale med fødselslegen, kanskje flere ganger. Bare vær sta og ikke gi deg, ikke la dem overtale deg! Du vet selv hva som er best for deg, og babyen din. Har hørt det samme om Riksen og Ullevål. Be legen din ringe fødeavdelingen og purre på i tillegg. Skriv brev, og ring. Mas til du får det skriftlig. Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...