Gå til innhold

I hvilken uke begynte kvalmen hos dere...


Gjest

Anbefalte innlegg

Er i uke 5+3 og er ikke kvalm i det hele tatt....har vært VELDIG kvalm i tidligere svangerskap....men husker ikke når det begynte...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmen kom i uke 7 hos meg.. Nyt det mens du kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom litt snikende.. små "bølger i uke 5,og så økte det bare på.

Er i uke 12 nå, så innbiller meg at det letter litt nå.. krysse krysse!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap kom kvalmen i 7uke. Da kastet jeg opp morgen og kveld og det varte mer eller mindre gjennom hele svangerskapet.

 

Denne gangen har jeg fått kvalme bølger hvor jeg har rapet opp surt oppstøt noen dager før IKM. Er i min 6uke nå og merker og er små kvalm av og til. Spesielt hvis jeg er sulten, mett eller er stresset. Den går over hvis jeg småspiser litt. Håper for all del den ikke blir værre enn dette og at den ikke kommer igang for fullt som jeg hadde sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så heldig at jeg ikke er kvalm. Men hadde liten matlyst mellom uke 5 og 9 ca...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et par kvalme uker for en måneds tid siden, fra uke 5 ca. Så har jeg hatt en relativt bra periode med bare litt uggen følelse innimellom, men så glimta jeg til igår med oppkast og hele pakka igjen =) Fin igjen idag. Litt svingende kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom i overgangen mellom 7 og 8 denne gongen. Forrige gong var eg ekstremt kvalm frå slutten av veke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 5, men ante ikke at jeg var gravid... testet positvit i uke 8...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom i uke 5. Er bare i uke 6, så dette blir jo morro... Var like kvalm i mitt første svangerskap :-(

Men jeg skal begynne å ta homeopatisk medisin nå, og det hjelper! Anbefales å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...