Gå til innhold

Kynnere

trollet66

Anbefalte innlegg

Har i begge foregående svangerskap vært plaget av kynnerer som begynte tidlig. Men jeg husker ikke at jeg hadde vonde kynnerer så tidlig som i uke 19??Var skikkelig plaget på jobb i går kveld, mått sitte for det meste. Ubehaget kan selvfølgelig være laddbånd som strekker seg i magen, jeg kjenner meg ganske enkelt støl! Men så verker det i ryggen, det kan jo selvfølgelig også ha med bekkenbruddene å gjøre? jeg vet ikke jeg????

Noen som har opplevet tilsvarende?

Fortsetter under...

Jeg er veldig plaget med kynnere for tiden. Har vært det de siste 4-5 ukene. Nå blir det bare verre og verre. Er i uke 32 i morgen. Hadde nesten ikke kynnere under første svangerskapet - men så rak jeg jo heller ikke gå ut tiden da - ble født i uke 33 - 7 uker før tiden.

Så det kan nok stemme at det blir verre/begynner tidligere i svangerskap nr 2/3 o.s.v.

Jeg har fått mer, og tidligere kynnere for hvert svangerskap. Sist begynte de i uke 16, og nå har jeg også kjent det. Nå er jeg imidlertid lite aktiv pga ryggen, så det gjør vel sitt til at det er roligere? Mulig jeg er litt sjuk, men jeg synes det er litt godt med kynnere. Hører liksom til og minner meg om hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...