Gå til innhold

svak loddrett strek på cb-test..???

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag tidlig på IKM, den viste svakt svakt en loddrett strek og klart vannrett..kan det være en mulighet for at det er noe der? håper og håper, får ta en ny test om 2 dager. noen som har fått svake streker og vært gravide?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8520225-svak-loddrett-strek-p%C3%A5-cb-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det stemmer ,er det jo bare så utrolig bra!! har så veldig lyst på en liten søster el bror til gutten vår. Men tror jeg skal vente med å si noe til mannen min før den er enda tydeligere, bare for å være helt sikker...

CB-digital, ta den du , så slipper du å "tyde" streker. Var selv veldig negativ til den i begynnelsen, å få slengt "Ikke gravid" i trynet gang på gang var ikke gøy, men samtidig slap man all tvil :o) Og når den endelig en vakker dag viser bare "gravid", ja da VET man, og man trenger ikke tvile på om teststrek er sterk nok eller ikke.

Lykke til ;o)

Annonse

hm, ja vi får håpe det! her har enda ingen tegn til TR vist seg, så da begynner jeg å bli litt optimistisk. skal dra og kjøpe cb digital i morgen, blir spennende å se hva den viser! har du tatt noen test i dag?

har ikke testa i dag,er så redd den skal vise negativ:(

men skal teste på fredag:=)

ser på testen min hele tiden,den fra igår,å har du vært inne på pernille-siden? der hvor de har bilder av alle forskjellige resultatene? der var det ett bilde av min test:=)

tør ikke slippe jubelen løs jeg:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...