Gå til innhold

Må bare spørre.... Ang symptomer


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Er i min 5. uke, og har hatt veldig få symptomer til nå. Men nå begynner de få jeg har hatt å bli borte!? Merker at puppene ikke er så ømme som de var for et par dager siden, og synes ikke jeg tisser så ofte som bare for noen dager siden heller (om natta går jeg like ofte på do).

Er det egentlig vanlig at slike ting varierer fra dag til dag? Bekymra for å miste igjen, men det er jo altfo tidlig å få sjekka noe som helst på ul og liknende. Noen med erfaringer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en MA tidligere og skjønner hvorfor du er nervøs nå. Jeg er 6+3 og har allerede tatt en UL hvor jeg så et lite bankende hjerte. Det roet meg litt. Men, jeg vet av tidligere erfaring at symptomene kan "roe" seg litt ned, men de forsvinner ikke i løpet av de første 12 ukene, og det ser det ikke ut til at det har gjort med deg heller. Jeg og synes symptomene innimellom blir litt borte, men så kommer de igjen etter noen dager.

Hvis du er bekymret for å miste igjen så anbefaler jeg en tidlig UL. Hjertet begynner å slå i midten eller slutten av uke 5.

Lykke til....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Symptomene kommer og går hos noen.. skjønner godt du blir engstelig av det!!

Men prøve å tenke positivt! Sikkert ikke så lett..

Men, så lenge du ikke har smerter eller blør så er nok alt i orden med lille spiren din!!

Lykke til videre!

Klem fra meg! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 og har nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt. Hadde en periode hvor jeg ikke trodde at jeg var gravid i det hele tatt.

Puppene er nesten ikke ømme lenger og jeg er nesten aldri kvalm.

Men like fullt så ligger det en liten tass der inne med bankende hjerte og sprellende armer og ben.

Håper det var litt beroligende i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer kommer og går, men jeg har stort sett alltid hatt ett eller annet symptom, så jeg har heldigvis ikke rukket å bli bekymra.

 

Puppene har vært ømme, så ikke ømme i et par uker, og nå er de ømme igjen og litt DollyParton-aktige. Jeg har ikke tissa spesielt ofte siden jeg ble gravid, og står ikke opp på natta for å gå på do. Jeg er ikke kvalm eller spesielt sulten, jeg har heller dårligere matlyst enn vanlig. Men jeg har hatt mye vondt i magen, og har murringer i magen og er superstøl i korsryggen. Er også ganske uggen i kroppen, minner om når det er en influensa på vei. Og så fryser jeg en del, det er også helt uvanlig.

 

Jeg tror vi bare må godta at vi er alle forskjellige. Jeg skulle gjerne ha byttet bort noen av symptomene mine for å få "litt fred" noen dager, men jeg skjønner jo at det er frustrerende å ikke kjenne noe også. Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen:) Har bestilt tidlig ul i dag (privat) og skal dit om to ukers tid. Skal bli veldig greit å få bekreftet hvordan det ligger an der inne.

Greier faktisk å tenke litt positivt i dag, kan jo ikke gjøre annet enn å vente og se uansett.

 

Lykke til til dere andre og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...