Gå til innhold

Sterke og litt vonde kynnere- uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kynnerne mine er blitt sterkere den siste tiden. I tillegg kan jeg våkne om natten med at magen er hard som stein i ca 10 min,og det er noen ganger litt "mensenvondt" nederst i underlivet samtidig med denne strammingen. Ikke direkte vondt, men det virker som om kynnerne kommer oftere og med større styrke enn før....er dette normalt i uke 36???

Har hatt en god del kynnere gjennom hele svangerskapet, men ikke så sterke og ofte som nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 36 idag. Jeg oppleer akkurat det samme som deg. I natt våknet jeg flere ganger at jeg hadde vondt. Litt sånn mensen-vondt liksom. Aner ikke hvorfor. Håper noen kan svare...

Skrevet

Jada, er normalt. de blir mere intens mot slutten av svangerskapet.

Det sies at hvis ikke en Paracet hjelper- er det rier...

Skrevet

Har slitt med regelmessige rier ca vært 3 min i ovr 4 uker nå, er 35+2 idag, har også vært innlagt... ikke noe har skjedd her for det og jeg ahr fått Paralgin Major og valium, men hjelper ikke for det.

Så for noen er regelmessige sterke kynnere helt normalt.

Skrevet

Er selv bare i uke 34+2 og har det slik. Noen kynnere er såpass at jeg krommer ryggen og må stoppe helt opp når jeg går og bare vente på at det går over.

Skal bli veldig spennende å se når tid vår lille baby har lyst til å se dagens lys. Litt spesielt å tenke på at om noe starter nå så lar de det bare gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...