Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har noen kilo til overs...var på lege kontroll i går.. håpet og høre hjertelyden men legen fann den ikkje...er 15 uker og 3 dager på vei...kortid hørte dere den...er så redd de ikkje er liv der,for føler meg ikkje gravid liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;)

jeg har termin bare noen dager før deg ser jeg;),og jeg var til jormor i uke 14 og noen dager,og hun kunne ikke høre lyden hun heller...men hun hadde sagt på forhånd at det er ikke sikkert man kan høre hjertelyden før uke 17 eller noe...tenk hvor lite hjertet er da...men jeg bestilte uansett tilig ultralyd og der var det en liten frisk gutt;)...har lest mange bekymra innlegg om at de ikke hører hjertelyden og slikt,men tror det er veldig individuelt egentlig..

Skrevet

Jm hørte hjetelyden på meg da jeg var 13+6. Men jeg regner med at det varierer fra person til person, Så ikke tenk så mye på det.

Skrevet

Hei du!

Er nå 2.gangs gravid og har ikke fått hørt hjertelyden før jeg var 17+noe begge gangene. Begge gangene har jeg faktisk kjent liv fra babyen lenge før de hørte noe på doppleren. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg for dette, bare gled deg til den etterlengtede lyden er der!

Skrevet

Første gang æ va te JM fant ho heller ikkje hjertelyden, æ va da i uke 19.. Men ho sendte mæ på sykehus og fikk sjekka der og alt stod bra te..

Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg! Første gang jeg var hos jordmor var jeg uke 24. Hun så ikke hensikten i å høre hjertelyden, men gjorde et mer eller mindre halvhjerta forsøk på å finne den. Hun klarte ikke finne den,og skylte på polstringen min, og når jeg var så kort på vei(?) så kunne jeg ikke regne med å høre den. Dro til ei annen i stedet jeg, og fortalte om opplevelsen, lurte på om det skulle være så vanskelig hvis man hadde noen kilo for mye. Hun sa at jeg ikke hadde unormalt med polstring i det hele tatt. Men etter uke 16 så burde man klare å finne den!

Du har jo fortsatt noen dager igjen til uke 16, og så kan det jo hende du blir satt tilbake noen dager på ulterminen og, muligheten er jo der for at du kanskje ikke er fullt så langt på vei som du tror og?

Synes ikke du skal bekymre deg over dette! Alt er helt sikkert i den skjønneste orden med nurket ditt! Klem fra meg:)

Skrevet

Må bare legge til at det har veldig mye å si hvordan barnet ligger inni deg og, så det er jo ingen garanti!

Anonym over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...