Miraculix Skrevet 7. mars 2007 #1 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, nå er vi prøvere igjen.. :-/ Nei, er ikke noe vits i å ta flere tester, for de ser vel alt på ul på torsdag, tenker jeg. Har ikke blødd noe mer, men får litt smerter neders i magen innimellom, så er kanskje noe som kommer snart. Uannsett så kan det jo ikke være liv, når testen er så svak nå.. Skulle vært 7+1 idag. Neste gang jeg blir gravid vil jeg iallefall være litt tryggere på at ting går bra (håper jeg), har hørt mye godt om Volvat. Men har en følelse av at det kan bli veeldig dyrt, så må vel ut i det offentlige hvis de ikke finner noe spesiellt nå. Prøver å tenke minst mulig på det frem til torsdag, får jo ikke noen konkrete svar før da. Det vanskligste er kanskje at jeg og sambo takler dette på veldig forskjellige måter. Han vil ikke snakke om det, og blir nesten sint om jeg tar det opp. Jeg vil prate og prate og prate og deretter prate litt til.. :-) Men har en super svigermor som jeg kan snakke med da, så det er deilig. Så utrolig kjipt at sambo er så negativ.... Det må være fryktelig frustrerende, det er rart hvordan det babytemaet klistrer seg i hodet som en besettelse.. Man må nesten lære å "leve med det" når man er i vår situasjon hvor sambo ikke vil snakke om temaet. Ellers kan det bli en fryktelig ekkel stemning mellom to mennesker som egentlig har det fint sammen. Etterhvert vil nok han også bli villig, men han trenger kanskje litt mer tid. Uff, det er en vanskelig situasjon Svigermor sa til meg at sambo hadde fortalt henne at han ikke lengre klarte å glede seg når jeg ble gravid. Fordi han var så redd for at det skulle gå galt igjen, at da er det bedre å ikke glede seg over det. Det var tøft å høre, men jeg har jo forstått det selv at han føler det slik også. Men men.. Bak skyene er himmelen alltid blå, er det ikke det de sier? :-) Vi får håpe på det!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8520069-hmmm-jeg-fikk-ikke-sent-posten-babycakes-s%C3%A5-jeg-skriver-det-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. mars 2007 #2 Del Skrevet 7. mars 2007 Uff da....Det var nok tungt å få vite, men da vet du jo hvor han står... Men tror de fleste menn som har kjærester som mister flere ganger (ikke din skyld da..=o) ) at de blir litt unnvikende, tar det litt mer på avstand som vi jenter også gjør...Venter til det har gått så og så lang tid før man begynnere å glede seg... Dette var andre gangen ikke sant?? Så den sitter neste gang...Skal sitter her foran macen min og heie på deg...=oD Så flott at svigermor er støttende da...Men det er nok lurt å sette seg sammen med sin kjære og prate ja... Kanskje sette deg godt inntil hna og spør han rett ut hva han føler... Men kan jo hende han fikk tømt seg godt da han pratet med sin mor...Ikke vet jeg, bare lufter ut her..=o) Ja, sant det ordtaket...=o) Hehe...sitter her og skriver brev til sambo min...hahaha...Er sååå desperat her at det går snart gæli...hehe...uff, men du skal se dette kommer til å gå bra...=o) *klemmeklem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8520069-hmmm-jeg-fikk-ikke-sent-posten-babycakes-s%C3%A5-jeg-skriver-det-her/#findComment-8522146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, jeg kjenner jo han så godt, at vi nesten egentlig ikke trenger å prate, for vi forstår hverandre uannsett, hvis du skjønner.. Jeg vet hva og hvordan han tenker, og forstår reaksjonen hans da. Men vi skal nok komme oss igjennom denne gangen også, og vi gir ikke opp håpet. Det fine er kanskje det at nå er han enda mer positiv til å etablere familie, liksom. Det er litt mer enn "skjer det så skjer det" greia vi har kjørt til nå. Virker iallefall slik da. Men om jeg blir gravid på nytt vil han nok ikke glede seg over det på samme måten som denne gangen. Han var jo veldig skeptisk i førsten denne gangen også, og hadde akkuratt begynt å glede seg litt da det gikk galt. Så både han og jeg har fått nok slag i trynet nå syntes jeg. Er tross alt to år siden vi sluttet med prev. Lurer på om jeg kommer til å få pergo nå...? Skal til legen imorgen, vet så lite om dette, så jeg vet ikke hva jeg har i vente.. Må si jeg er fryktelig spent!!! Håper de kan hjelpe meg å se litt "innblikk" i hvordan syklusen min er/blir nå. Har jo nesten ikke blødd, og det kommer jo søren ikke mer heller.. :-( Kjedelig for jeg hadde akkuratt begynt å få litt "kontroll" på syklusen, når jeg hadde el osv, men nå er jo det helt fucked up igjen. Føler jeg må begynne på bunn. Men uannsett hvor lang tid det tar, så skal dette fikses..! Det er iallefall sikkert :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8520069-hmmm-jeg-fikk-ikke-sent-posten-babycakes-s%C3%A5-jeg-skriver-det-her/#findComment-8531718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå