Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Ikke nok med at jeg våkner stadig vekk på natten for å gå å tisse, så har jeg også nå begynt å våkne i 4 tiden fordi jeg er så sulten. Det virkelig rumler i magen. Jeg har nå fire netter på rad stått opp og spist en brødskive. Er dette normalt?
Lillolita Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Den siste uka har jeg våkna midt på natta og bare MÅ ha grøt... Tror forandringer i spisevaner er normalt i svangerskapet uansett. Ikke noe å uroe seg for, i alle fall. Værre å trykke i seg rømmegrøt med smør, sukker og kanel når forbrennina er på bånn, kontra ei brødskive!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 ja jeg... men jeg NEKTER å stå opp å spise om natta,, så da ligger jeg der i dååårlig søvn å venter på klokka til samboer skal ringe. da spretter jeg opp å springer til kjøleskapet! hihi.... jippi eeeendelig er klokka 6!! hehe.. vi gravide gjør mye rart.. normaltsett hadd jeg ikke engang hørt klokka... haha,,
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja ofte kjempesvulten om natta. Har til no greidd å halda meg til morgonen (men eg trur ikkje du treng å ha dårleg samvitighet om du et ei skive om natta). Om morgonen er eg så svulten at eg gladleg e oppe klokka 7 kvar dag og begynne dagen med 2 heimelaga brødskiver, ein tallerk med gryn og yoghurt, eventuelt eple til dessert. Å kosa seg med ein søndagsfrukost går ikkje for eg MÅ ha mat med ein gong eg e oppe.
En liiiten til. Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Ikke alltid sulten,men har litt halsbrann,så sånn i 2-3 tiden står jeg opp å spiser banan+melk..
Pirkeanonym Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har begynt å ha ei banan liggende på nattbordet, så når jeg våkner i 4- 5 tiden så slipper jeg å måtte gå helt ned;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå