Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 7. mars 2007 #1 Del Skrevet 7. mars 2007 ARG. Var så innstilt på å ikke begynne å stresse med å håpe på fødsel før ULterminen 17.mars. Mensterminen var 6. mars og da jeg og sambo hadde sex søndagkveld ble jeg kjempe glad da jeg kjente tak i magen 2 om natta. Hvert 5-10 minutt, varte 30-40 sek hver gang. dette varte hele natta og sambo lurte meg til å ringe føden, for å forberede dem om at vi nok var på vei snart. Jeg ville gjerne vente.. Jeg sov noen timer, en litt urolig søvn og våknet på mandag, fortsatt med tak i magen, men det roet seg.... Gikk til jordmor og fikk bekreftet at hodet er festet... På kvelden hadde vi sex igjen og da kom takene i magen også, varte hele natten og jeg kunne kjenne hvordan kroppen min prøvde ut de forskjellige musklene i magen, foran på magen, på sidene, i skjeden osv... Men på morran i dag var det gått over til vanlige kynnere... Nå har jeg noen kynnere i timen, men det tar seg hverken opp eller går vekk... Er ikke særlig vondt men blir så sliten av dette... og av automatisk å følge med på klokka hver gang magen strammer seg... Tenken på å gå kanskje 3 uker til er helt forferdelig akkurat nå... Godt å få klage litt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8519980-trodde-noe-holdt-p%C3%A5-%C3%A5-skje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #2 Del Skrevet 7. mars 2007 tror du bare må slappe av og ikke tenke på takene i magen.. vent med å begynne å ta tiden til de kommer ofte og til de blir mer regelmessig.. har selv er go del kynnere å hadde blitt gal om jeg skulle drive å ta tiden hvergang jeg kjente noe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8519980-trodde-noe-holdt-p%C3%A5-%C3%A5-skje/#findComment-8522405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå