juddellihuddelli Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Til dere som har født før eller kan vite noe om dette... Har følt meg kvalm og uvell de to siste dagene, kan dette bety at ting begynner å nærme seg, eller kan det bety at noe er gale og jeg bør kontakte lege? Har termin om 6 dager, var til jm sist torsdag og verdier var ok... Vet dere ikke er leger, men er lov å spørre:)
Fia74 Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Søsteren min som har tre barn har alltid blitt kvalm og uvell noen dager/uke før fødselen, så kan jo være det er slik for deg også. Hvis du er veldig uvell ville jeg vel likevel tatt en telefon til jm eller lege. Skader jo ikke. Lykke til
ragge Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 hei :0) ja jeg tror d er ganske normalt at du kan bli kvalm og uvel når d nermer seg fødsel. er fjerdegangs og har vært d me alle. sliter selv om dagene nå me kvalme og urolig, ekkel i kroppen. går mye på do i tillegg.
MissAntrop Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har det også sånn, kvalm og uvel, ekkel i mage og rygg. Har vel hatt det sånn i 6-7 dager nå. Termin om 10 dager.. Håper virkelig det er et tegn på noe
shayan_jente_04.04. Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 jeg har 2 fødsler bak meg og ikke opplevd det før, nå er jeg i min 35. uke og har vært en del kvalm og sånt, så jeg tror det er noe som er ut og går. men lykke til dere som er fødeklare da jenter!
ragge Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 jeg glemte å skrive at jeg tok opp dette me jordmor på sykehuset om kvalme og at jeg var uvel gikk mye på do osv, og hun sa at dette var helt normalt på slutten :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå