Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er også på Aleris/Omnia eller fertilitetsklinikken som de kaller seg nå.

Planen er å starte i påsken med spray.

Har faktisk 2 kollegar som har vært der også, og de var begge kjempefornøyd og anbefalte meg å prøve der.

Heisann!

Jeg har også vært på Aleris, og er gravid! :o) Var så ubeskrivelig heldig å lykkes på første forsøk.. Og sitter igjen med en enorm stor respekt og takknemlighet for måten vi ble tatt i mot og fulgt opp underveis. Personalet har vært helt fantastiske hele veien...

Jeg er 10 + 0 i dag og begynner å få troen på at dette kan gå veien... Jeg har også 2 egg i fryseboksen på Frogner, drømmer om at de kan bli søsken etter hvert... Er jo lov å drømme! :o)

Ønsker dere masse lykke til! La oss dra opp statistikken for Aleris! Nekter å tro at de har dårligere resultat enn andre.

Lykke, lykke til!!

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er ikke så ofte innom lengre, men synes det er veldig koselig å bli ropt på her inne!

Jeg var på UL på tirsdag og da hadde det ikke skjedd noe siden fredag... så skal på ny UL på fredag og dersom det ikke er noen fremgang blir forsøket nok en gang utsatt, F....

Dersom det skjer så blir det nok ikke før etter bryllupet. Vi gifter oss 5 mai og ønsker ikke å ha alt dette styret for tett opptil den store dagen. SÅ vi får krysse fingrene for at det har skjedd masse til fredag :-)

Ellers så fant spesialisten på Lillehammer ut at jeg IKKE har Lupus, JIPPI, men muligens en annen sykdom som ikke er fult så alvorlig. Jeg har fortsatt blid som koagulerer og må ta blodfortynnende, men det er ikke alt det andre dritten som Lupusen fører med seg heldigvis. Skal tilbake om ca 6 uker så da får jeg forhåpentligvis svar!

I mellomtiden får du være en super rugehøne og komme med en positiv nyhet om graviditet, made in Aleris :-)

Klæm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...