LivLaga Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hei dere :-) Jeg har hengt litt på disse sidene og sett at mange av dere har en enorm kunnskap om barnevogner. Jeg ser at mange av diskusjonene glir forbi og blir vanskelig å finne tilbake til. Jeg har bidratt til å oppdatere en Wikipedia/ressursside for barneutstyr i sin tid initiert av damen bak Ekspertsvar Barneutstyr, Turid. Sjekk ut: http://barneutstyr.wikispaces.com/ Nå trenger jeg din kunnskap. Idéen er at vi legger inn alle modeller, farger og ekstrautstyr til alle vogner og at det blir et oppslagsverk man kan linke til om noen vil se allle fargene eller ekstrautstyret til OTH eller andre vogner. Mangler feks. mye på Teutonia og TFK-vognene. Kanskje kan du litt om disse? Start med å logge deg inn og gjør endringer, tilføyinger og kommentarer. (Man kommer fort inn i det og det er fort gjort å bli hektet :-) Hvem som helst kan fritt endre teksten, legge til bilder (helst ikke jumbobilder) og opprette nye sider og linker. Tanken er at jo flere som bidrar, jo bedre blir oppslagsverket. Informasjonen vil samles på alle de områdene vi kollektivt har noe å bidra med. En spennende tanke. Start egne sider eller spinn videre på de som allerede finnes. Jeg gleder meg til å se deres kunnskap "på trykk" i webleksikonet
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Er du her også? Så det samme innlegget på nybaktmamma.com
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Da har jeg lagt ut min informasjon om P&T's TWIN, siden det er såpass få som kjenner til/har den vognen. )
LivLaga Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 Ahh! perfekt! Takk skal du ha. hihi, joda, jeg er nok litt overalt;-) Målet helliger midlene når man brenner for den komplette oversikt.
Babyklar '78er Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Dette var virkelig en god ide. Hva med å la folk gi terningkast/tilbakemelding på de ulike produktene? ... bare en tanke.
LivLaga Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2007 Yes! Så kuult at du engasjerer deg.-) Det burde det absolutt være plass til. Man kan legge inn plass til "BRUKERVURDERINGER:" sist på hver vogn-side, og så er det bare å legge inn personlige erfaringer for dem som vil? Høres det greit ut, eller hadde du noe annet i tankene?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 kan man bare fortsette å skrive der andre har skrevet?om man skal tilføye noe?eller må man begynne på nytt?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Hvordan skrive mine erfaringer med Easywalker Clasic ? Den linken var ikke "levende"
LivLaga Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2007 Hei. Du står helt fritt til å endre det andre har skrevet (litt ydmyk bør man nok være;-), legge til info osv. Du trenger ikke "begynne på nytt" ved å lage en ny side om produktet allerede er til stede. Martinmamma, jeg kan gå inn og lage en helt ny side over Easywalker Classic, linke den opp, og så kan du endre fritt etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå