Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal også reise når babyen er 4 mnd. og guttene mine 5 1/2.

Nå vet jo ikke jeg hva du er ute etter, så jeg kan jo bare snakke utifra mine egne preferanser.

Vi synes Sunwing er et genialt konsept. Der har du basseng og strand i umiddelbar nærhet uansett hvilket anlegg du velger. Det er stor lekeplass og barneklubb om barna ønsker å gjøre noe annet en dag.

Barneshowene er fine, maten er god og det er stort sett god service.

Vi har begge to jobbet som reiseledere og vært litt rundt omkring, og for oss er dette det aller beste alternativet i den situasjonen vi er i nå i alle fall.

Karpathos er vårt favorittreisemål og vi har vært der hver sommer siden 1998!! Karpathos by er kjempekoselig, men har ikke verdens beste strand. Med små barn vil jeg anbefale Aegean Village som ligger i Amoopi ca 10 min kjøretur fra Karpahos by. Der er det nydelige og barnevennlige strender og en håndfull koselige tavernaer. Hotellet ligger vel å merke et stykke fra stranden. (Vi pleier å bo i Karpathos by og ta en taxi til Amoopi)

I fjor var vi i tillegg på Sunwing Makrigialos på Kreta. - Nydelig plass og flotte strender, men litt lang busstransfer (2,5 time) og litt lite liv utenfor anlegget.

Mallorca er veldig barnevennlig og har nydelige strender og her finnes det masse hoteller og anlegg tilpasset barnefamilier.

Til høten reiser vi til Sunwing Rhodos... har ikke vært der før, så det blir spenende...

Dette ble litt langt... og med veldig personlige preferanser.... men, men... Vet jo om masse fine plasser, men dette er de stedene jeg ville tatt med meg mine barn i alle fall... :-)

Annonse

vi har snakket om å reise på ferie i sommer, i juli en gang. til Danmark, og leie feriehus der. Blir jo som å være hjemme når man eri et hus. Og vi har med en på 5, ei på 9 og ei på 16 og en hund og vil ha et hus som er akkurat så lang t til badestrand at vi kan gå dit og trille tilbake når lille nurket ikke kan og bør være ute lengre. godt å kunne gå inn å skifte å mate å sånn.

men også godt det ikke er for nært så de minste ikke går til stranden alene heller.

men vi må få tak i netting til bilen så den lille slipper å sitte i sete så langt. tar 8 timer å kjøre til Oslo herfra ca. og blir litt utholdelig å stoppe ørten ganger lenge for at den lille skal hvile seg. vi må jo ha mange pauser uansett. har jo flere barn og en hund som må luftes også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...