Gå til innhold

Verdens lengste SA........... Noen "bedre"?

Anbefalte innlegg

Jeg sa til min kjære at jeg leste om så mange som ble gravide veldig raskt etter SA/MA.

Da sa han "Ja, men så har jo du hatt verdens lengste abort da...!"

Jeg begynte å blø 12.desember, mister 2.januar sluttet og blø rundt 13.februar.

Det vil si at jeg blødde i 9 uker!!!!!!!!!!!!!!

Den siste uka mener jeg må ha vært mensen.

Det var jo ikke alltid like mye blod, men det var sånn at jeg måtte skifte bind ofte noen dager og bare truse innlegg andre dager.

Glad jeg er ferdig nå ja!

Noen "bedre"??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8519396-verdens-lengste-sa-noen-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aah, det er kjedelig... Jeg har ikke holdt paa saa lenge, men jeg har mistet to ganger paa 4 mnd, saa jeg har holdt paa litt jeg ogsaa. Foerst noe jeg trodde var SA, som viste seg aa vaere MA, og saa til sen utskr i en fart, saa to uker med aa komme i orden, og saa en TR, saa en EL og saa gravid igjen, som ender i EXU 4 uker, hvor kroppen heldigvis ordnet opp selv. Den siste runden der bloedde jeg ogsaa litt inn i bukhulen, og totalt tok den siste der 5,5-6 uker om jeg tar med alt.

Saa, 9 uker i strekk, det hoeres ufattelig lenge ut og det har ikke jeg vaert med paa, men to veldig tidlige innenfor 4 mnd var ogsaa kipt...

Jeg tror likevel kroppen din har ordnet opp selv, det har bare tatt litt tid, og hey, det er bedre med en uke og to ekstra enn en utskrapning, ikke fordi det er veldig skummelt, men det er alltid best at kroppen ordner opp selv.

Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, for aa snu denne samtalen: jeg skjoenner utrooooooolig godt hvor letter du er over aa vaere ferdig naa!! Det er som man foeler seg som en ny litt saann born-again person, hehe....

Og naa gleder vi oss bare til nye spirer, ikke sant??

Maattte det bli spirer paa oss begge og alle andre snart.

Jeg har noen smaasymptomer allerede, og innbiller meg sikkert baade baade det ene og det andre.

Lykke til!

Off, også to ganger på kun kort tid. Husk alle gode ting er tre : )

Jeg må jo si at jeg synes det er verre å miste flere ganger, enn å ha en lang.

MA må jo være bedre med at en blir fort ferdig med det, alt blir jo skrapt ut. Men så er det jo bedre når kroppen ordner opp selv.

Nå gleder vi oss til spira spirer og gror neste pp : )

Håper det ikke bare er innbildninger, men at du ER gravid!!!!!!!

Lykke til til oss begge to og alle andre som så gjerne ønsker en spire eller fler : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...