Gå til innhold

Fruen81 med spire i magen !!


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Lille kylling eller egentlig Snupp vil ha pupp for meg da ;op

 

Så jeg hadde rett !!

Piadi skrev på tråden om jeg hadde fått en melding fra deg og at det var hysj hysj.....tenkte med en gang da at du måtte være gravid.

Måtte inn på slitersiden og sjekke det.

 

Yeah !!

GRATULERER MED SPIRE I MAGEN !!!!

så kjekt at du klarte det på egenhånd !!!

Hehehe.....lykke til med 7 måneder igjen - håper at du ikke blir mer kvalm eller dårlig resten av svangerskapet.

 

Stooooor gratulasjonsklem fra meg :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heeeeeeeeeei vennen, tusen takk for hilsen her inne.

ja endelig var det min tur, hihi.

er sååå lykkelig nå, men samtidig veeeldig redd.men nå skal det gå bra.

nå får vi møtes en dag, jeg SKAL se fredrik nå assa.

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med meg på gratulasjonene her!

Prøvde å gratulere deg på sliter-tråden, men du har kanskje ikke vært inne der og sjekket. Håper jeg er like heldig som deg da, har sikkert ikke så mange pp igjen før forsøk, så det er bare å stå på!

Håper kvalmen ikke blir for ille da Snupp!

 

Og Hebbie, hvor i alle dager har du vært? Du har vel ikke reist til USA uten å si noe til meg? Redd for lange bestillinger på sjokkis kanskje? :o) Gi lyd fra deg da, så jeg får høre hvordan du har hatt det. Vi får prøve oss på et cafebesøk snart, hvis Fredrik begynner å bli klar for slikt.

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så surt - hadde skrevet et langt innlegg og så forsvant nettet da jeg trykket lagre !!!!

Men kunne ikke skrive mer fordi jeg skulle ut på tur. Har nettopp gått en times tur med hele familien :o) Skal prøve å bli aktiv og gå ned i vekt og spise sunt. Det er målet til jeg skal til USA slik at jeg kan gå i lette klær og kanskje kjøpe nye ;o)

 

MaybeMe - som jeg skrev tidligere så har jeg ikke emigrert til USA enda, men har nettopp kommet tilbake fra en italiatur som jeg var på i to uker. Den siste uka med mora mi som skal være der ut mars.

Det gikk ikke helt etter planen. Første kvelden fikk Fredrik feber og gråt flere netter. Men jeg fikk masse god hjelp fra mora mi som var nannyen hele turen og storkoste seg med ham.

Og den siste uka da vi var alene så fikk jeg øreverk og sto opp og kunne ikke bevege noe på høyre side av ansiktet mitt. Kunne ikke blunke, smile eller bevege neseboret.

Har vært hos lege nå, men dem kunne ikke finne noe alvorlig eller årsaken så jeg måtte se an og håpe det gikk over snart.

Er litt bedre nå, klarer å blunke bedre og spise. Men sliter med snakking, spising og drikking. Og har veldig verk på høyre side.

 

Håper vi kan få til et treff snart !!

Fredrik har vokst så masse :o) Smiler, ler, sutter på tommelen på en merkelig måte, vil bli holdt opp hele tiden og lager masse lyder og er veldig snakkesalig. Men vi må vente til smertene avtar litt.

 

Hehehe....rett før jeg trykket lagre !! Men nei - jeg skal kopiere først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...