Gå til innhold

Sportsvogn framover?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring med å ha sportsdelen med barnet fra seg? Har ikke lyst å bytte vogna, men den kan bare vendes fra meg... Kjedelig å bruke masse penger på ny vogn, denne er bare 5 mndr gammel, og er kjempe fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en quinny freestyle 3xl tror jeg den het.og der satt han mot meg..men så pendler vi en del til østlandet og vogna ble bare dårligere og dårligere så nå satt vi den igjen der og kjøpte ny til her hjemme..kjøpte da en emmaljunga og der og kan sportsvogndelen bare være fra meg..litt skeptisk i starten,men han koser seg kjempemasse..mamma ser han jo nok:) han begynte og å snu seg rundt for å se frem i den andre vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok fram vogna i går, tenkte vi skulle bruke den selv om den vender framover..Men, fant nå ut at ryggen kan ikke legges helt ned...argh...Så blir ny vogn på oss uannsett hva jeg prøver på! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vår kan heller ikke legges helt ned..kanskje bomkjøp der,men ei venninne sa til meg at de ikke trenger å ligge helt ned..men det må du jo selv bestemme da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en av hver. En duo vogn som kan vendes begge veier og en sportsvogn som kun er fremover. Og hun koser seg når hun kan sitte å titte fremover på verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er nesten helt rett i ryggen, så det ser så vondt ut å sove der. De andre sportsvognene vi har hatt tidligere har kunnet legge lenger ned enn denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Jane slalom som jeg tok ibruk sportsdelen på føre jul engang.

Han sovner som regel bare han ser vogna så at jeg kun kan vende den fra meg er helt greit, det er ett lite vindu i plast så jeg kan se på han hele tiden.:) Tror han kommer til å elske vogna når han blir litt mere våken i den, han er så nyskjerrig av seg at jeg tror nok han er lei trynet til mamma uansett...iallefall, dette er jo mine erfaringer, men jeg var og skeptisk i starten til av jeg ikke kunne se han hele tida. Sportsdelen kan legges helt ned, det er kansje en liten vinkel på 10grader, men han sovner da godt.:)

Sterk i ryggen nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...