gledeseg:) Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hva skjer?? Pleier å ha noen kynnere i løpet av dagen, og det er jo normalt, men nå tar det helt av! Er dette også normalt, eller er det på tide å ringe føden og høre? Vil jo ikke plage dem med noe som er som det skal... er i uke 33...
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 da er det jo regelmessig hos deg da? ring og hør.. dagen min begynte sånn idag, kl 17 ringte jeg føden, fikk beskjed om å komme. kun 1 cm åpning. dro hjem, ligger her å venter nå, med tette rier
mayaya Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Ring, du. Bedre med en telefon "for mye" enn en for lite!! De tar alltid komende mødre alvorlig! Jeg synes iallefall det har vært kjempebra oppfølging når jeg har tatt kontakt, og det er mye bedre enn å gå rundt og bli urolig! Lykke til :-)
gledeseg:) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 det kan vel kalles regelmessig når det har holdt på så lenge, ja... så moro at du snart skal få hilse på nurket da!! men begynte det med kynnere (de er ubehaglige, men ikke direkte vonde) og så gikk det over i rier?
gledeseg:) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 jaja, da bærer det avgårde til føden, ikke noe å lure på sa de.. takk for svar og råd=)
mayaya Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Lykke til da, dette skal gå bra, skal du se!!! *lykkestøv*
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 du burde nok ringe føden.. kan jo være at det er rier og ikke kynnere siden de kommer regelmessig. og uke 33 er jo ganske tidlig.. den lille i magen trewnger nok litt mere tid.. selv om det heeelt sikkert går bra om den kommer nå. lykke til da!
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Lykke til.. hold oss oppdatert da:)
gledeseg:) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2007 Da er jeg hjemme igjen=) ble noen lange timer på sykehuset med hjerte- og rieregistrering, men de avtok etterhvert, heldigvis! Det hadde heller ikke påvirket noe, ingen åpning elle noe, og alle andre undersøkelser var bra, så da sendte de meg hjem igjen i morges. Alt står veldig bra til med nurket i magen, men hvis det begynte igjen, måtte jeg komme rett inn igjen og få lungemodningskur, for de tar ingen kjangser...Så nå er det sengehvil resten av uka... Er veldig imponert over mottakelsen vi fikk på Ullevål, altså!! Jeg kviet meg jo for å ringe, ville jo ikke "forstyrre" hvis det det ikke var nødvendig. Men som de sa, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite=) Babyen var 7% over gjennomsnittet, men legen sa ikke noe mer om hvor stort det faktisk er? Er så glad for at alt står bra til
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 når har du termin egentlig? når de regner gjennomsnitt av babyens vekt er d ikke helt til å stole på.. d kan være + - 1 kg sa de til meg da jeg fikk d utregnet. ja er man i tvil bør man ringe.. de er der trossalt for oss..
gledeseg:) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2007 hat termin 28 april... legen mente at dersom babyen fortsatte slik, ville den være ca. 3,5-4 kilo når den ser dagens lys..ganske safet svar det, da... Det var godt å bli tatt på alvor og å bli beroliget=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå