Gå til innhold

DENNE SIDEN ER FOR DE SOM VET HVA DE SNAKKER OM, IKKE DE SÅKALTE FEILFRIE MENNESKER SOM BARE ER HER FOR Å SE NED PÅ DXE SOM ER HER!!!!

Anbefalte innlegg

men dere må vel! så ok, bra dere lar dere underholde av andres ulykke. man får som man fortjener til syvende og sist. Og kommer du hit bare for å lage kvalme, så er jeg sikker på at du får det tilbake midt i tryne i en eller annen form. HUSK det den dagen du får kreft, eller ungen din begynner med dop, den dagen du kræsjer, blir dumpa, typen/dama er utro, du blir lam, knekker en arm osv FOR hadde vi visst det så skulle vi faen meg ha kritisert deg for å ikke ha tenkt på hva som kunne gi deg kreft, eller dårlig barneoppdragelse, uforsiktig i trafikken, osv. HUSK DET!!!

WHAT GOES AROUND COMES AROUND!!!!

Fortsetter under...

Jeg føler jeg vet hva jeg snakker om, selv om jeg aldri har brukt dop før. Har vokst opp med foreldre som er tunge rusmisbrukere, derfor er jeg litt inne på denne siden og leser. Prøver å sette meg inn i andres tankegang. Jeg har ALLTID lurt på hvorfor mamma og pappa har satt rus forann meg, og prøver fortsatt å finne ut av det. Derfor er det interesant for meg å lese inne på disse sidene.

Har kun skrevet et innlegg her inne (min erfaring etter at moren min ruset seg da hun var gravid med meg) men det var ikke for å lage kvalme.

det er greit:) jeg tenker på mennesker som ikke har noe med rus å gjøre i noen form. for det er mange av dem her inne, som har levd og har fått feilfrie foreldre, type/dame osv.

huff stakkars deg....

selv slutta jeg da jeg fant ut at jeg var graivd og tar dagen i dag stor avstand i fra det, tolererer det ikke. mens han som er pappan til ungen enda driver på og ville ikke ha noe med meg å gjøre etter at jeg fikk null toleranse. likså greit, vi trenger ikke en narkoman jævel i livene våre.

heisann!! jeg er innom for jeg jobber som miljøarbeider i rusomsorgen... bolig sosial oppfølging :) synes det er interessant å lese her inne, både tanker og meninger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...