Gå til innhold

HIV TEST


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått blodprøvesvarene av legen, og der står det HIV negativ. Men jeg sa jo nei til at de skulle teste meg..

Damene på labben sa at jeg kom til å bli behandlet som hiv positiv på sykehuset, kanskje de krysset av på skjema? Er jo glad for at de tok testen, (tok den nemlig året før), men jeg sa jo nei.

Men jeg kan vel stole på at de har tatt den da? Trodde de trengte masse blodprøveglass til det jeg men..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner ikke helt. hvorfor kommer du til å bli behandlet som hiv posetiv på sykehuset??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor ville du ikke ta hiv-test.. Skjønte heller ikke dette jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir alle graivde automatisk hiv testet, og får alle svarene på blodprøvene i posten?? Trodde man bare ble kontaktet dersom noe var galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, d stemmer. og for syfls(eller hva d heter)der står d oxo åssen blodtype du har. og d skal du ha sammen m svangerskaps jonalen din..

d kommer i posten en stud etter den første kontrollen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si nei til å bli Hiv-testet. Er du ikke Hiv-testet blir en automatisk behandlet som om en skulle hatt det, det fordi helseperonell ikke tar sjansen på å bli smittet. Hva som har skjedd i ditt tilfelle vet jeg ikke..... en trenger bare ett glass og og er det kan jo være andre prøver som blir tatt av samme glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble bare informert om at det var rutine å ta hiv-test, jeg ble altså ikke spurt om jeg ville ta hiv-test eller ikke. Greit å ha den uansett synes nå jeg da, alltid kjekt å få bekreftet at man ikke har skumle sykdommer, selv om man allerede vet at man ikke har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...