Gå til innhold

Håper snart spiren sitter....

Anbefalte innlegg

Mitt nick lyver ikke, har vært prøver med nr 2 i 1,5 år nå. Begynner å bli sliten av det. Merker jeg er mindre tålmodig ift datteren vår på 2,5 år. Jeg kan oppdage meg selv som står og skriker til henne uten at jeg egentlig har noen god grunn til det, og hun blir selvsagt livredd. Jeg overreagerer veldig ofte.Blir fort sinna for den minste ting. Jeg blir fort rørt til tårer og gråter når jeg ser babyer på tv.

Jeg har i første omgang fått beskjed om å slanke meg 6-7 kg, nå er jeg kommet ca halvveis. Det skal visst øke sjansen for å bli gravid. Jeg prøver å spise sunt, men det er ikke alltid like lett.

Har innimellom tanker om "at det kan være det samme, vi kan bare stoppe med å prøve å få nr 2 nå, så kanskje om 3-4 år til at vi prøver igjen... eller at datteren forblir enebarn", men det har jeg innerst inne ikke lyst til. Derfor prøver vi og prøver vi... En sykdom gjør at jeg har ekstra belastninger knyttet til svangerskap. Jeg må holde en streng diett før og under svangerskapet for at fosteret ikke skal bli skadet. Det gjør det enda verre å vente på å bli gravid...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8518745-h%C3%A5per-snart-spiren-sitter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner hva du mener.det er noe dkikkelig sdritt å

ikke få det til!

du får prøve å kose deg med hun du allerede har.

er noe med det...

og så lenge dere har fått det til en gang så har dere

hvertfall god sjanse til å klare det igjen.

lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...