emmi mi Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Har forferdelige urolige ben når jeg skal legge meg, sliter med å sove pga av dette. Det kribler i knær og legger og jeg må stå opp for å gå frem og tilbake flere ganger. noen som har noen råd mot dette? noe som kan hjelpe?
veldigspent:) Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 var ganske plaget en stund jeg også men fikk ett råd om å gå på tærne i cirka ti minutter pr. dag... syns det hjalp:) rull litt rundt med bena når du sitter og ligger:) og spis en til to bananer for dagen;) hjalp for meg så håper det funker på andre også Lykke til:)
Xenaen Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Støttestrømper har hjulpet meg kjempemasse! De finnes både slike etter mål (da må du ta mål om morgenen) og etter skostørrelse (passer ikke alle)
lettereforvirra Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Det hjelper meg å ligge med føttene høyt. Har derfor kjøpt en saccosekk som jeg har hatt dynetrekk på som jeg har i senga og legger føttene på. Svært god.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Støttestrømper er et must for meg på¨dager hvor jeg står eller går endel ihvertfall. Ellers er det fint å spise banan og drikke melk, for det kan være tegn på at du mangler kalsium og magnesium.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Har alltid vært plaget med "maur" i beina, spesielt nå under graviditeten. Det er mye som hjelper; å holde beina litt høyt, men også det å avkjøle dem litt. Når jeg legger meg, lar jeg ofte foten stikke utenfor dyna, og da roer det seg med en gang. Verd et forsøk?
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Har ei venninne som var grusomt plaget med dette,hun fikk noen tabletter av legen som hjalp veldig,men hun ble veldig trøtt av de tablettene. Hvis ikke kan du prøve en krem som heter "Aloe Rub" fra Sasco som fåes kjøpt på helsekosten,koster 100 kr.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Hei Ingen egne erfaringer, men har hørt at sink skal være bra for slike "urolige ben". Sjekk litt rundt eventuelle påvirkninger av barnet før du prøver, vet ikke hvordan det evt. er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå