Gå til innhold

Dere som har gått på medisiner mot kvalme....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...hva har dere brukt...og har det hjulpet....

Vet selvfølgelig at det beste er å ikke bruke medisiner i svangerskapet,men noen ganger har man egentlig ikke noe valg..

Blir så fryktelig dårlig i mine svangerskap...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer,jeg jobber på apotek og det er afipran som blir mest brukt,men det er på resept, så snakk med legen din og hør om det kan kombineres med graviditet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har fått Prostafen, Stemesil (?) og Afipran i stikkpilleform (for at det skal få tid til å virke før det kommer i retur...)

 

Men det som har hjulpet meg aller best er akupunktur. Sitter her og har nettopp drukket et glass med cola light - fordi jeg hadde lyst på!! Og det er ikke kommet i retur:=)) Var til behandling på mandag og har kastet opp 3 ganger siden. Til sammenligning kastet jeg opp 25 ganger på søndag (talte ant ganger..)

Så det vil jeg anbefale alle som lider av ekstrem kvalme/ oppkast!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte selv afipran.

Fungerte veldig bra for meg.

Legen sa den var ikke skadelig og kunne brukes gjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg er firegangs gravid med ekstrem hyperremises alle fire ganger, blitt innlagt alle ganger,, medisiner er en uting, men visst du har det så ekstremt som meg kan du spørre legen om phenargan , det har masse bivirkninger men , det er nok ikke så mange som får det, men det hjalp ikke denne gangen, men sist gang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...