Gå til innhold

Juni: er dere tilbake på match vekten deres?


-lillemor-

Anbefalte innlegg

jeg har en siste kg igjen, men det er den som er den vanskeligste å få bort... synes nå jeg ihvertfall...

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

merkelig nok så e e nede på minus sia no, e 5 kilo under d e va...

va ikke mye overflødig på me fra før av og no spis e som en medium hest, og e snopsjuk døgnet rundt.. og tru me e gommla alt e kommer over.

 

trena ikke nå spes anna en at e går 2 tur om dagen m mini, men da e mest før at han søvna så godt i vogna på dagen.

 

så da einaste e kan sei e har gjort før å gå ned, e amminga.. ja og så klart at mini e en engerigklomp tel de grader så e må jo følg hannes tempo.. e rimelig sliten når kvelden kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde vært syk og dessverre lagt på meg i den forbindelse et halvår før jeg ble gravid, så jeg er tilbake til 2 kg under det jeg veide før jeg ble gravid nå, men har 8 kg igjen før jeg har min gamle vekt (hadde ubehandlet lavt stoffskifte derfor den horrible vektøkningen på kort tid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 3 kg lettere enn da jeg ble gravid, men det er dette som er trivselsvekta, så jeg nyter det mens jeg kan takket være ammingen. Spiser som to store menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 4 kg lettere nå en da jeg ble gravid, skal ned 5 til så er vi nøgd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff nei, og nå som jeg er gravid igjen kan jeg vel bare drite i det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 67 kg nå, og er kjempefornøyd med kroppen min etter 8 mnd jeg :) Burde kanskje tatt av 3-4 kg, men jeg gidder ikke ;) Merker at jeg begynner å komme inn i mine gamle bukser igjen. Kjøpte meg en ny bukse, og 3 uker senere var den blitt for stor !! Kroppen trekker seg inn uten at jeg gjør stort, jeg er usunnheten selv ;) Tror jeg er laget for å bli en babymaskin :) Veide opp mot 85 kg den dagen vannet gikk... Mest glad for at huden er stram og fin igjen :) Skal vises at man har fått baby syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VAR det, før jul.... I jula la jeg på meg to kilo som har sittet som støpt etterpå. Men nå har jeg tatt meg sammen, og tror nok at de skal bli borte til påske - sånn at jeg kan legge på meg to kilo i påska igjen, ha, ha!

Kjenner at jeg har litt lyst til å være tilbake i gammel vekt når jeg begynner på jobb etter påske. Ikke mest for at jeg vil imponere på noe vis, men fordi jeg har så mye klær som er bittelitt for stramme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchvekt og matchvekt ;) Men er 6 kg lettere nå enn før jeg ble gravid. Gikk bare opp 10 kg under graviditeten da.

Gikk ned 11 kg før jeg ble gravid også, så er 17 kg lettere enn for et par år siden, men fortsatt noen kg til som skal av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. La på meg 17 kilo under svangerskapet og veier fremdeles 9 kilo mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid (gikk nok mer ned, men la på meg igjen...). Det plager meg ikke, men er irriterende at de gamle klærne er altfor trange - hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 kg lettere nå enn før graviditeten, mange år siden jeg har vært så tynn! La på meg 10 kg. Spent på om det skjer noe med forbrenningen når jeg slutter å amme. Har såvidt kommet i gang med litt trening igjen, og håper å få tilbake litt muskler etterhvert, har jo mistet både kraft og kondis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...