Testing123 Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei!!! Va æ ikke flink å huske det nye nicket????? Ville bare skrive noen ord til deg, regner med at du har tatt kvelden så å ringe eller sende sms er nytteløst. Da kan heller noen ord til deg ligge her og vente til du våkner! Du må jo være ganske klar for å få ungan ut av magen, særlig når du fikk vite at hodet har festa seg? Husker bare selv hvordan det var å¨få den beskjeden da jeg gikk gravid nå sist, klar til å føde der og da!!! (Hodet va aldri festa da æ gikk gravid førstegangen) Det e ikke lenge igjen uansett, glede mæ massssse til å bli tante til tvillinga=) Håper å få et bittelite hint når ting begynner å skje, men vet jo at du er som meg og ikke liker den oppmerksomheten rundt deg selv i en sånn situasjon..... e bare så spent..... Det har vært så rart for et-par ganga har jeg tenkt mye på deg og hvordan du har det og når jeg da har snakka med deg etterpå så har du ikke hatt det helt på topp, som da du kjente lite liv og når du var sjuk med noe virus...helt rart.....sikkert bare tilfeldigheter!!! Vi må prøve å finne på noe lurt sammen snart.....begynner å minke på dagene. Vanskelig å få det til å klaffe for alle samtidig men vi må prøve??? Nå skal jeg ta kvelden, minstemann våkner i fem-seks-tida på mårran og da e det lurt å klare å holde øyne våken..... Ta vare på deg selv, hvil alt du kan og enda mer. Tenk på deg selv og dine behov, både nå og etter fødsel. Vet at "noen" blir å tilby mye hjelp og noe skal man takke ja til men gjør det på deres egne premisser. Du er så flink å forestille deg og tenker mye på hvordan det kan komme til å bli, samtidig som du er åpen for alt mulig annet som du umulig kan vite fordi du aldri har gjort det før. Alle mener det bare godt.... (Hadde vært så kult om vi ble naboer.......) hehe Ha en fortsatt fin dag! Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8517959-snart-mamma-til-twins/
(=snart mamma til twins=) Skrevet 7. mars 2007 #2 Del Skrevet 7. mars 2007 Heeeiiiiaaa.. jo eg syns du va kjempeflink til å huske nicket mitt =) Du skulle bare ringt eller sendt melding,men eg tviler på at du hadde fått svar =) Sovna litt før 8 i går kveld..e jo våken maaaaange ganger for å gå på do..men du veit jo ikke kordan klokkeslett d e =) GANSKE så klar e eg for å få di ut ja..men di e ikke helt klar enda..regner med at om di fortsetter å legge på seg 300gram til i uka så e di klar om to uker..da vill jo gutten være 3kg å søstra 2,7..å d kan eg leve med =) men joda,når ho sa at hode hadde festa seg så va både eg å L rask med å spørre kor lang tid d brukte å ta fra d festa seg til ongan kom..å da sa ho at d brukte å være innen fire uker..men man visste aldri heilt nøyakti selvfølgeli!! Tok d lang tid fra B hadde festa seg til han kom? Du vill nok få beskjed..hadde d ikke vært for at ho du veit må se etter hunden så hadde nok dokker fått visst d først =) Så når eg ligger i ambulansen på tur til sykehuset så piper d inn melding til dokker at nu skjer d.. eller så blir L til å ringe M når han kjører bak oss for å roe nervene sine så han ikke kjører i grøfta! =)=)=)=)=)Håper ikke d skjer før di e tilbake fra hytta ihvertfall... Kansje vi har sånne telepatiske evner uten å vite om d..siden du tenker på meg når eg ikke e helt i form =) I går kveld hadde eg sinnsyk hodepine igjen(har sikkert med turen til tromsø å gjøre) men allikavell så skreiv du til meg her inne,så da må du ha tenkt på meg =) håper på noen rolige dager når vi kommer hjæm før den du veit begynner å renne ned dørene!! Men da veit eg en som blir å si fra..han blir jo hjemme i tre uker etter eg kommer hjæm..dokker får selvfølgeli lov å komme på besøk..både på sykehuset å her! Naboer ja.. ja du veit kor du må sette ut fella for å få han Falle til å felle =)=) slemt tenkt av meg..men kan ikke no for d =) nå ska eg gå å legge meg igjen..har vært våken sia han dro på jobb! spist frokost å lufta dyran! Kos deg på jobb,i morra har du fri å da kan du å B komme hit.. sia ingen e hjæmme oppe så kan vi sitte der i ro å mak å prate mannsjit=) klæm herfra =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8517959-snart-mamma-til-twins/#findComment-8520166
Testing123 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei igjen. Det var da jeg var på kontroll nede på LHS at jm der fant ut at hodet til B var festet, dette var ti dager før han ble født!! =) Men har jo med modenhet også å gjøre men forstår det slik at du også har kraftige kynnere og det hjelper kanskje??? (Morten tror imidlertid at det blir å skje ting nå til helga.....jeg tippa på helga som var!! Så telepati kan godt hende jeg har, men å kunne spå framtida er jeg heeeelt ute på jordet) *ho du veit* -moro! trenger ikke si mere hehe Det skal komme mye i veien for at jeg ikke blir å besøke dere på sykehuset, så nå er du advart!!!! Som jeg meldte i sted så kommer vi trillende bortover. Melder før vi går om det er noe som frister å ta med!! Fra butikken altså. Snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8517959-snart-mamma-til-twins/#findComment-8528745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå