Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Ringte føden i 17-tiden, da hadde jeg hatt regelmessige rier siden ca 12 i formiddag. De ville ha meg inn for sjekk, og jeg tok bagen å dro avgårde. Etter registrering og undersøkelse fikk jeg valget, om å dra hjem å vente eller sitte der. 4-5 minutt mellom riene og kun 1 cm åpning, så jeg dro likesågodt hjem igjen. Synes det er bedre å vente hjemme enn å gå der og traske. MEN, nå er jo fødselen igang da..det blir ei spennende natt! men akk og ve, vondt? ja...verre blir det nok..
TrineK83 Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Lykke til! Du glemmer vel smertene når premien kommer :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Så moro... skulle ønske det var meg... ) Masse lykke til...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 spennende! Du får holde oss oppdatert og masse lykke til!!!
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 Haha, må nesten le litt av meg selv.. da jordmor spurte etter hun hadde undersøkt der nede så spurte hun hvordan det var, om det var vondt..? så sa jeg, "neida, det var ikke så værst.." haha. off.. her tenkes det ikke før det prates..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå