Gå til innhold

noen som bruker herbalife?


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fornøyd med teen og energitablettene.. og shaken og fiskeoljene..

 

Flere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Brukte dette for 1,5 år sidan,ca ett år etter siste fødsel,og det var veldig effektivt aller mest i cm som forsvant.Stort sett ikkje svolten,litt av og til,men då kunne eg auke opp mengden av protein pulver.Men de sist kiloa fekk eg ikkje vekk,det siste som sitter rundt magen/sidene....Men kor mange shaker tar du pr dag? Eg tok to shaker,middag,og kanskje knekkebrød til kvelds.Ho eg kjøpte av meinte det gjerne ikkje var nødvendig med kvelds,eller shake om kvelden.Har du gått ned mykje?Men eg la ikkje på eg de kiloa som forsvant,slik som det så ofte skrives om,det var vekke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no er eg begynt igjen,og er spent på resultatene.Minibolla,når du bruker de meir fast heile tida,er det som vedlikehald då? Og kor ofte tar du då? Er det to shaker for dagen du anbefaler og ved slanking? Og er det greitt å ta ein tredje til kvelden?Sidan eg fortsatt ammer,så føler eg at eg må ha eit måltid og etter klokka tre,halv fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har forresten kjøpt teen i tillegg.Er det den som er best til å få fart på forbrenninga i tillegg til shaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) så bra at du har begynt igjen:) Ja jeg har brukt produktene i mange mange år fast.Ikke får og gå ned i vekt men pga matallergi og får og få overskudd:)og det er cellulær ernæring...

 

Jeg drikker ca fire- fem shake om dagen i tillegg til måltidene. Jeg spiser hver 3-4 time,enten mat eller shake. Det er litt vanskelig og anbefale dose til slanking her, jeg må snakke med personen først så skreddersyr jeg et program til hver enkelt mht forbrenning, kropp,stoffskifte,helse osv. Når du ammer trenger du masse næring til deg og ditt barn og herbalife er førsteklasses næring.Jeg vil anbefale deg og drikke 3-4 shake om dagen mens du ammer og spis noe hver 3-4 time.Men som sagt liker jeg og skreddersy for kundene mine slik at de får riktig opplegg. Jeg jobber også med kostholdet utenom shaken,at insulin nivået blir riktig osv,blodsukkeret jevnt,rene proteiner osv.Mail meg gjerne:)

Maten du spiser er like viktig som at du drikker shake!

 

Lykke til

 

Husk balasnerte målider,med rene protein kilder,fisk,kylling,linser,egg,bønner og masse grønnsaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,guten min er jo 2,5 år no,så han er stor,men vil ikkje gi heilt slepp på puppen enda,he he,men visst eg tar så mange shaker,i tillegg til mat,vil eg ta av kilo då?

Den er veldig grei å drikke iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

flott at du ammer:)

Ja du vil gå ned, og du må spise NOK.Man legger ikke på seg ab shaken. Prøv og øk fra to til tre-fire pr dag. Ha gjerne i rismelk,soyamelk,friske bær og Juice(som ikke er laget av konsentrat), og spise skikkelig v siden av også Minst et t to måltider som er riktig sammensatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Og takk for så god info.Eg ser i den boka som eg fekk med,at de anbefaler små måltid mellom de shakene som ein tar,men du tenker ilag med shaken?Eg eter gjerne eit knekkebrød i lag med den.Kva mat et du ilag med shaken? Ja,då held eg på den shaken om kvelden og.Om du har lyst,hadde detvært kjekt om du hadde satt opp det du åt,tok av shaker når du slanka deg.Eg er 166 høg,og 62,5 kilo.Deet er det som er rundt magen/sidene etter de to siste graviditetene som er så trasig.Og eg syntes sist at desse produkta smelta vekk dette godt,men er fortsatt noko igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du burde ikke spise noe til shaken men ta gjerne i protein supplementet to skjeer shape works og en skje protein og bland gjerne med bær el banan for metthetsfølelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Mase nett litt til eg.Kan eg blande ut shake nokre timer før,slik at eg kan ta med meg når eg skal nokon plass,så slepper eg å blande det til der eg er? Ja,eg pleier å blande shaken slik du skriver,mengde pulver,og ofte ein bit banan,el anna frukt.Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ingeting det men hvorfor spør du ikke distrubitøren din? hun/han skal gi deg all informasjon og du skal kunne tinge og spørre om spm...

jeg pleier og gi ut porsjonsbegere til mine kunder,slik at du tar med deg når du er ute, i veska,og har med ristebeger.Vil ikke anbefale deg og riste den før du skal drikke den siden den blir tykk...

 

Ring distrubitøren din og si du vil ha porsjonsbeger:)

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo

Ja,det kan eg.Denne gangen bestilte eg hos ein på internett,men eg har nummeret til ho som følgte meg opp sist,så eg tar kontakt med ho.Men då er det ikje så lurt å blande den i,fordi den blir så tjukk,gjerne ikkje råd å drikke den heller då.Ristebegeret har eg fått,og skal ha boks ein plass frå før,vist ikkje får eg finne ein tuppeware boks i morgon.Men tusen takk for svar av deg.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke min side men hun er ei jeg har kjent siden jeg var liten jente og det er hun som har lært meg alt.Hun er kjempeflink:) tenkte du kunne få litt informasjon på siden deres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjellig for alle siden dette er og jobbe selvstendig sa man tjener etter hvor mye/hvordan man jobber..alle kunder er forskjellige med forskjellig bakgrunn, men alle mine hittil er fornoyde. Men det er sikkert noen som ikke er det ogsa der ute. Man har 30 dagers garanti og kan fa pengene tilbake hvis man ikke er fornoyd. Kontakt meg pa e mail hvis noen har flere spm..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...