Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Heihei! Jeg har blitt hekta på sjokolade, har lagt på meg 25 kg i svangerskapet (slutta å røyke i tillegg) og blir faktisk irritert om jeg ikke får litt sjokolade hver dag. Hvordan har dere det? Er det bare meg som har det slik?` Samboeren min er tynn som ei fls har også sluttet å røyke men han legger ikke på seg ett eneste gram. Nå er det bare ei uke igjen til termin og da blir det andre boller... Signerer anonym nå..
shayan_jente_04.04. Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 hei! samme opplegg her, har enda 4/5 uker igjen, må også ha sjokolade hver dag, lagt på meg 21 kg nå, jeg har oxo kutta ut røyken så det var nesten som å lese om seg selv her...he he....du er ikke alene! klem
Felix&Lurifax Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 spiser sjokkolade hver dag, har gjort det nesten gjennom hele svangerskapet.....er som deg avhengi. kjæresten bare skuler på meg der jeg sitter å gommler men har ikke lagt på meg mer enn 9 kg til nå da, uke 38+2, så det er jo bra. i dag har jeg spist en sjokkoladepudding og en hel gulrotkake......kan ikke være bra, så det må bli som du sier, andre boller etter fødselen, hihihi. litt godt må vi jo ha.....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 mm, deilig at der er flere:) Tenker at jeg må være helt syk i hodet fordi jeg er så avhengig av sjokoldade. Hver dag når jeg våknet går jeg bare å gleder meg til neste bit !! Svigermor er en helsefreak og jeg føler meg så dum når vi er på besøk hos henne og hun skal ha noe godt til kaffen. Jeg har bare lyst til å hive meg over kakefatet eller sjokoladen .. men vet jeg bare får stygge blikk tilbake. Håper suget gir seg etter fødselen:) da skal jeg være motivert! Det er jo en god del kilo som skal av: Takk for svar og stor sjokkis klem tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg sliter også med det problemet... Jeg er livredd for å legge på meg så kjempemye. Er veldig stor fra før, så trenger ikke så mye ekstra. Dessuten har jeg jo hørt at mye sukker i svangerskapet ikke er bra for babyen + at man kan få en stor baby... Og at mye sukker kan øke risiko for svangerskapsforgiftning... Huff! Tror jeg skjønner åssen røykere føler det under svangerskapet... Vi vet så inderlig godt at det vi gjør ikke er bra, men det er så fryktelig vanskelig å la være!!
cocochin med to små Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 jeg har vært vanerøyker i 10 år, men sluttet tvert når jeg ble gravid. Godteri/kaker/søtsaker er derimot verre faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå