Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hvor mange av dere har tatt 3D/4D-ultralyd? Hvilken uke gjorde du det i? Vil du eventuelt anbefale det til andre?
shayan_jente_04.04. Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 hei! jeg gjorde det i uke 22+5, er kjempe fornøyd og anbefaler det asolutt! du finner bilder av jenta mi ved å trykke på nicket mitt!!
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg tok i uke 24, men da var lillegutt så urolig så vi måtte komme tilbake i uke 26 for å få bilder og filmklipp...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 eg har tatt 3D ultralyd i veke 32 .. det var fantastisk å sjå ungen min!!! DU MÅ OPPLEVE DET
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har lyst til å ta det, men samtidig er det skummelt. Tenk om de ser noe som ikke er som det skal... Hva tenkte dere om dette?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tok det i uke 27, synes det var en fantastisk opplevelse, ligger bilder og link til video på profilen min:) Klart, det er litt skummelt å gå til ultralyd, men jeg tenkte som så at dersom noe var galt ville de høyt sannsynligvis ha oppdaget det ved ordinær ul. Dessuten vil man dersom det (gud forby) ikke er som det skal finne det ut før eller senere, og da er det kanskje bedre å ha litt tid til å forberede seg på det før barnet kommer.
steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Vi var på 3D ultralyd i uke 31, og var uheldige. Lille gutten vår lå med ansiktet vendt mot ryggen min, og ville ikke snu seg. Han sov nok så godt:)Men vi fikk jo et lite glimt av han da, kunne se fingre og føtter. Så på en måte var det jo fint, selv om vi kunne ønske at vi så mer.De fleste vil nok få et godt resultat, men legen som utførte det, sa at ca en av ti kunne være uheldige. hadde det ikke vært så dyrt og langt å reise hadde vi nok gjort det igjen:)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 vi tok i uke 34. ligger på nicket mitt... kjempe fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå