Gå til innhold

Vi er høyt ønsket.. Neste BIm treff 1. gangs 30 +

Gjest

Anbefalte innlegg

He he.. tydeligvis er isen på Egon kommet resten av restaurantbransjen i Oslo for ørene...

Min lillebror er restaurantsjef på DS Louise på Aker Brygge, og de er villige til å gi oss et eget rom med plass til barnevogner og tilknytning til stellerom..

- Bare vi gir desserten deres en sjanse også! He he he

Kanskje vi kan prøve denne en gang?

Fortsetter under...

Wow, så kult! Det hjelper å bli sitert på side2.no tydeligvis.

Snakker vi gratis smaksprøve og fødegaranti, så tror jeg det kan bli skikkelig interessant med neste treff der..

Uansett; snilt å komme med slikt tilbud, nå som det nærmer seg sommer og sol. Da er det kjekt å være ønsket på Aker Brygge og ikke minst ha eget rom.

Annonse

Dessert er dessert. Det er uansett koselig at de kunne tenke seg å ha oss der.. - Og at de stiller opp og gir oss rom. - Det ble jo snakket om at det var vanskelig å finne steder som var villig til å ta inn barnevogner.

Jeg vet også at DS Louise har meget god mat, og at den kanskje er en smule sunnere enn Fridays. - Og hvem vet, kanskje vi får reservert en fin plass ute når det er den tiden..

Vi kan se om vi gir det en sjanse neste runde, så har vi flere alternativer. - Jeg stiller uansett sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...