Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde kjempevondt i magen, ble nesten skremt . Men så gikk det over. Hadde vondt under hele navleområdet og i sidene. Kjentes ut som elsmerter /menssmerter. Kjenner litt dulm smerte enda, men jeg har ikke fått mensen, så jeg vet ikke om det er den som kommer eller ikke.

Dytter litt på denne jeg..

I dag har noen av vondtene vært skikkelig vonde.. Måtte puste meg gjennom den ene "rien"..Hehe:) Ømme pupper også forresten.. Hmm.. Tok en test i går bare for å sjekke.. kunne skimte en liten strek, men den var skikkelig tynn og gikk liksom ikke helt ned, slik at det dannet et kryss. Har fått beskjed av lege at det er veldig liten sjangs for at vi skal klare det på egenhånd, men det er jo lov å håpe.. Tar en ny test fredag morgen, så får vi se.. Blir nok negativ, men nå er vi jo igang:)

Andre med sånn rar kropp under spraying??

Annonse

Hei du heldige du:)

Hmm.. off du må ikke si det, blir helt rar av alt dette her..hehe..

Tar en ny test i morgen tildlig. Gjorde jo det samme som deg og testet på kvelden.(tirs) Har ikke noe forhåpninger, og nå som vi er i gang blir det ikke så leit om den er negativ, men en har jo fortsatt håp.. Mirakler kan jo skje!! Det er jo du et ganske godt eksempel på:)

Tok de blodprøve av deg, for å sjekke hcg'en??

Dette er helt fantastisk bula!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...