Gå til innhold

Hilde Marø


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da husker jeg deg vet du:-) Så morro at du også har fått barn. Har du bare en gutt eller? Hvordan går det med Bettina da? Bor dere enda på Jessheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,har bare en liten gutt..må komme meg i jobb før nestemann kan komme:)nå snylter vi på lånekassa.nei,vi bor i bergen..har gått lærerhøyskolen og traff da mannen i mitt liv her borte så da må vi foreløpig bo her:)

 

det går fint med bettina..hun går siste året på føskolelærer i trondheim..flytter til oslo til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro da. Har dere vært lenge sammen? Iselin bor også i Trondheim, studerer der. Catherine studerer til lege i oslo, Ida jobber som avdelingsleder i et reklamefirma i Eidsvoll.

Jeg har to snupper jeg da, men det har du kanskje sett på hjemmesiden og profilen min:-)

Vi har bodd i Oslo i litt over 4 år siden jeg jobber der og samboeren studerte på universitetet. Men, når vi fikk to barn, valgte vi å kjøpe hus litt nærmere familie og venner:-) Men, hadde ALDRI trodd for 8 år siden at jeg kom til å flytte til lille Kløfta..hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,nei,jeg trodde heller aldri at jeg skulle enda opp med en vestlending og bo i bergen..vi har vært sammen i 3 år...så ikke så veldig lenge da.Skal si,alle vokser til:) jeg gikk i en eller annen klasse sammen med cathrine på videregående..kan det stemme?jeg husker jo ikke akkurat bra,eller så gikk hun i klassen til marianne..nei,jeg skal ikke si noe sikkert..

ja,jeg har sett de,nydelige jenter dere hsr:) hva jobber du med da?alltid greit å være i nærheten av familie og venner..ikke så langt til jessheim heller da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det stemmer at dere hadde time sammen, hun tok ett hvileår etter ungdomsskolen:-)

Har jobbet som butikksjef på ØkonomiSko på Linderud siden 2001, men har nå sagt opp jobben. Vil ha en jobb med mer normale arbeidstider og mindre ansvar nå som vi har to barn.

Har ikke vært sammen så lenge vi heller egentlig, vært sammen i 5 år, forlovet i 3 år,skal gifte oss 5 mai:-)

Har du noen bilder av Victor da? Hvor stor var han da han ble født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det var det jeg tenkte:) tror hu gikk i klassen til mariane,men samme det:) ja,det skjønner jeg..litt ansvar sikkert og nå er det vel nok å se til på hjemmebane. har du søkt på noe?jeg har søkt lærerjobber,men tviler på at det er så mye å hente..så skal søke litt i barnehager og sånn også..men er så treg når det gjelder sånt..

 

åh så kosllig da!bryllup og greier:) vi har vært forlovet i to år..skulle egntlig gifte oss 1 juli 2006,hovin kirke og alt var bestilt,men sp kom gogutten 3.juli så vi drøyern sikkert litt!

 

Han var 3340g og 51cm da han ble født..(ingen drømmefødsel for å si det sånn)nå er han 8mnd og 7040:) så han er ikke så stor gitt..ja har bilder,men ikke lagt ut noe her..hvis du har msn kan jeg sende det over der..hvor stor er sofie nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom han til termin? Hadde du lang fødsel? Med Emma gikk det 4 timer, men med Sofie tok det 23 timer fra jeg kom på sykehuset. Var en lang og tøff fødsel, hadde 5cm åpning fra uke 30 og veer hver dag i tillegg til kynnerne. Men, kom til slutt og da er det verdt det:-)

Hun er nå 8kg, veide nesten 4,3 da hun ble født:-) Stor og fin jente:-)

 

Har ikke søkt noe enda, tror jeg skal ta et år permisjon til. Studere til legesekretær et år på kveldstid tenkte jeg:-)

 

Nå skal vi kjøre oss en tur, to trøtte og sinte barn.

Ha en flott dag videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kom 13 dager over..var på overtidskontroll,ble strippa og da begynte riene..halv tolv på kvelden ble han tatt med hastekeisersnitt..åpna meg aldri og stangnerte på 4 cm..han ble stressa og hjerterytmen gikk ned..full narkose og avgårde kåre:) men ikke skremt så han skal få søksen:)ja,det var ei stor og fin jente:)

 

Ja vi og skal ut og kjøre bil og besøke en kamerat av victor:)han er litt yngre da,men de leker fint sammen:)

 

ha en fin dag dag dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi kjøpt ny vogn og vært innom treffet i Oslo en rask tur. Rakk masse i dag:-)

Er det flere du vet om fra Nordby som har fått barn da? Fra mitt trinn har Heidi fått to barn, Cathinka fått to barn, Lene-Therese to, Jeanette ett barn, det er alle jeg vet om:-)

 

Nå skal vi ut å ake litt. Ha en fin kveld! Hils Bettina så mye hvis du prater med henne da, har ikke sett henne siden jeg var russ:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss,dere har fått gjort en hel del dere da:)Hvordan vogn ble det? ja cathinka har jeg sett med en liten en..

hmm..tror ikke de er så produktive fra vårt trinn nei..marie har fått ett barn, og jeg tror igrunn det er den eneste utenom meg...siri skal vel ha i disse dager tror jeg..uten at jeg vet altfor mye..

 

ja,dere får kose dere i snøen!her skinner sola!pappaen og victor er ute og leker seg (men aller helst skravler med naboee)..jeg tenkte jeg skulle ut og ta meg et bad før kveldsstellet til lillegutt::)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri? Hvem var det igjen? Line har også fått fra min klasse, og Trine, kom på det nå! Ellers har noen fra de i klassen til Lasse fått. Du husker sikkert at Lasse er broren min? :-)

Har dere badekar? Det savner jeg virkelig...Hadde det i Oslo, men her har vi så lite bad at det ikke er plass. Bodde i det badekaret da jeg var gravid:-)

Ble en Quinny vogn med fire hjul, de to forreste er svingbare. Får håpe jeg blir fornøyd med den og da:-)

 

Har ikke msn, har ikke fått opp den vanlige dataen enda, men har mail da.Bare send meg en melding på profilen min så kan jeg sende deg den der:-)

 

Ha en flott kveld, nå skal jeg se Ugly Betty, elsker den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siri var ei lita ei som gikk i a klassen...fra mogreina..kjenner henne ikke jeg..line østby?ja det husker jeg:) hadde to venninner i klassen hans, ida og camilla..

Ja, badekar er deilig..men bruker det ikke så mye egentlig,men av og til er det deilig med et bad..

Ja håper du blir fornøyd med den nye vogna..vi kjøpte nettopp en emmaljunga cangaroo..er fornøyd så langt ihvertfall..

 

den er god:)da kan jeg sende deg den der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...