Gå til innhold

Nattamming...


Gjest

Anbefalte innlegg

phu..jeg nattammer min lille gutt to ganger før frokost kl 06.30-07.00..akkurat som om han våkner på klokkeslettet halv ett og halv fem..tenker at det ikke er nødvendig med nattamming lenger,men har liksom ikke mannet meg opp til den store skrikekuren..vet ikke om jeg greier det heller...han er småspist og er ikke av de største bebisene så føler og at han trenger denne nattpuppen..er ingen tulling,han spiser og sovner ogjen..hmmmm...er jeg den eneste nattamende juli-mammaen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er nok ikkje den einaste nei... har ikkje manna meg opp til avvenning eg helle... han våkne mange gonga pr natt.... får alltid 2 gongar før me står opp 7-hal 8....men forskjellen e vel at min e litt tulling.trur kje han trenge da... utspekulert kosetroll.... som mammaen e alt for svak for uansett kor trøtt ho e...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, neida, du er ikke den eneste som fortsatt har nattåpen servering nei:)

Synne er også liten for alderen og småspist, og har på toppen av det hele slutta å amme fra 07-19..(puppenekt siden januar minst!!!) Helt snålt.. Så her ammes det over en lav sko om natta, alt fra 2-5 ganger, alt etter hvor mye hun ber om. Synne legger seg alltid å sove igjen rett etter puppen, så synes egentlig at det er helt greit å amme på natta jeg:) Tror jeg må kjempe mye mer med en grinete unge om jeg begrenser åpningstidene!

 

Så hvis du holder ut en liten stund til med avbrutt nattesøvn så er det bare å fortsette synes jeg! Noen unger slutter tidlig med nattpupp, andre holder på lengre, så enkelt er det:) Er vel ikke sikkert at de streng tatt "trenger" det men det er jo en annen sak.. Jeg for min del synes det er veldig koselig, for jeg har begynt å studere igen, og er på universitetet fra 9-15, så da får vi litt ekstra tid sammen om natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nattammer også fortsatt. Gutten min er heller ikke av de største, så føler også at han "trenger" det. Dessuten synes jeg også at det stort sett er kos, blir litt oppstykket søvn, men jeg får nok totalt allikevel. Karsten sover fra 18-06/07. Ammer ca 4 ganger på den tiden, to amminger er som regel før jeg selv kommer meg i seng... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter!! Det var godt å høre at jeg ikke er den eneste som tilbyr måltid i løpet av natten..orker nesten ikke sånn skriketokt!så jeg satser på at dette mer eller mindre gir seg av seg selv om ikke så altfor lenge.. :)

 

Ha en god natt og sov godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også nattamming fremdeles!

Ikke en natt er lik, av og til spiser hun to ganger, andre nesten annenhver time!

Tror det er like mye kos som mat hun vil ha, spiser fire måltider om dagen!!

 

Men jeg lever fortsatt i troen om at hun plutselig vil sove natten igennom, at vi slipper skrikerunder med avvenning...

 

Det er godt å høre at andre også må puppe på natta ennå, synes alle jeg snakker med har barn som har sovet hele natta i EVIGHETER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det også nattamming! Det er cirka 3 timer mellom hver amming fra hun legger seg til neste morgen - så da blir det noen da! Satser på at det retter seg mer av seg selv, jeg! Om ikke så får pappaen noen netter med lite søvn - og jeg kommer ikke til å synes synd på han hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det masse om natta, alt fra 4-8 ganger, alt til forskjellige klokkeslett! Vet jeg har en jobb framfor meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det også...har hatt henne i vår seng hele natta, og da har jeg kunnet "sove" gjennom hele greiene...hehe... men nå har vi lagt henne over i egen seng...og er så trøtt!!! For hun våkner jo like ofte, jeg må stå opp og våkne skikkelig for hver pupp!!! Så fristende å gi opp og ta henne tilbake i senga... men tror nok uansett at nattmaten blir værende en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...