silly sally Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 eirik ingrid brage tuva vegard sunniva andreas nora jaran(d) dette er navn vi liker, men vil gjerne ha flere forslag.....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Så fantastisk flotte navn! ser ut som min liste! Fyller derfor på med forslag Skage Erland Eirin Synneva Ellanor
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 ja, disse navnene likte jeg. Her er noen flere i samme gate: Vemund Taran Amund Siren Eskil Sirill Sindre Vårin Vetle Eirin
prysseluskan Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Asgil/Askil Eskil Torkel/Torkild Tallak Tord Eiven Signe Hedda Tora Ingunn Ragne Oda
Vannmann35 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Hmmm.... Vegard, Eirik, Ingrid, Brage og Jarand er norrøne navn, Andreas er gresk, Sunniva gammelengelsk, Tuva og Nora latinsk - ser ikke helt at dise navnene passer sammen i utganspunktet eller har noen forbindelse med hverandre... Særlig Sunniva skiller seg jo helt ut. Er litt vanskelig å komme med forslag da, men ettersom at dere har overvekt av norrøne navn kan jeg foreslå flere av disse som: Grunde Jarl Aadne Bård Dag Alvilde Norunn Sigrid Solveig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå