.~**tiili**~. Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Forrige gang jeg var gravid (endte i SA) testet jeg med CBD som følger - neg 9 DPO - neg. 11 DPO - pos 14 DPO Etter SA`en ble jeg gravid før jeg fikk tilbake TR igjen, så det er derfor jeg er noe usikker på EL dagen. Etter beregningen nedenfor, var EL dagen beregnet etter at første blødningsdag i SA var første dag i siste mens. Det kan umulig ha vært mange dager senere uansett, da mannen reiste bort et par dager etter EL, og kommer hjem i morgen! Nå testet jeg med vanlig CB, slik - neg 14 DPO - svak pos. 18 DPO - pos. 22 DPO Det jeg da lurer på, er om noen av dere- som er flinkere enn meg, kan hjlepe meg med hva dette betyr i forhold til når spiren "satt" denne gangen sett i forhold til testene og deres sensibilitet. Siden vanlig CB er mer sensitiv enn CBD vil jeg anta at EL dagen er feil, i forhold til at jeg ikke fikk klart pos før 22 DPO, mot 14 DPO med CBD
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 du må regne utifra den dagen du begynte å blø ved siste sa. det er desverre ikke noe annet å forholde seg til. endelig termin får du ved ul i uke 18. vet at det er surr, og sikkert litt stress å tenke på det, men bare fokuser på det som skjer inni deg nå du alle svangerskap er forskjellig, også mengden hcg du produserer og hvor fort. så når testene blei positive trenger ikke ha noe å si gratulerer så masse
Hilsen Aud Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 siden du kan sammenligne med tidligere testresultater tror jeg nok at jeg ville brukt den metoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå