grand danois Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 jeg hadde sex 2 el 3 dager før jeg hadde vondt i siden..(tror jeg hadde el fordi den skulle komme rundt den tiden) vi brukte ikke kondom meste parten ta samleie,men han hoppa ta i svingen.er d mulihet for å bli gravid da egentli? å så hadde vi sex 2 el 3 dager etter at jeg hadde vondt i ene siden av magen, da komm han inni meg. kan jeg ha blitt gravid da? el var d forsent:(?
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Er vel mulighet for at du kan ha blitt gravid vil jeg tro! Les litt om el på pernille.info, står mye bra der! Er dere snart klare eller tar dere ting som det kommer?
grand danois Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 han e ikkje klar mej ej e=) men ej villikje bjynde på p-pillen ijenn fordi ej fekk sann humørsvingninga:/ men d e nå på tide da...vi he ej jente ilag på 4år:) ej he sagt at ej vill ha fleire,så d e hass feil om han rota me kondome=)
grand danois Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 hvor er den sida henn? prøvde på www.pernille.info.no. men d gikk ikkje=(
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Adressen er www.pernille.info bare, ikke noe punktum og no bak! Håper han egentlig vil lage søsken til barnet dere har fra før da! Lykke til! Det er hans ansvar nå!
grand danois Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 ja dhåpe ej også...ho bjymde å bli så stor. men han har lyst at jeg skal ha mej utdanning frrst,men en frisør utdanning tar jo nesten 4år,å jeg har ikke bjyndt enda...jeg kan ikkje vente så lenge:( hun blir så gammel hun da:( klarer ikkje overbevise han heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå